סקודה פאביה חדשה
הסופר מיני המצוינת של סקודה חוזרת

הפאביה החדשה חוזרת עם מימדים גדולים יותר, איבזור עשיר, ומנועי 1.0 ליטר ו 1.5 ליטר

קבוצת צמפיון מוטורס, יבואנית סקודה, השיקה בארץ את הסקודה פאביה החדשה, המשווקת באירופה מסוף 2021.

הפאביה היא הסופר מיני של סקודה, והיא מיוצרת ברציפות משנת 1999, כאשר הדגם שהושק לשיווק בארץ הוא הדור הרביעי של הפאביה.

על כתפיה של הפאביה החדשה יש משקל רב. דגמי סקודה נהנים מביקוש ער באירופה וגם בשוק הישראלי. סקודה הצליחה למצב את עצמה, בזכות ולא בחסד, כבחירה מועדפת על הצרכנים כמעט בכל סגמנט בו היא משווקת מכוניות, ועל הפאביה החדשה להוכיח כי היא ראויה להיות האחות הקטנה של האוקטביה והסופרב המצוינות.

הפאביה החדשה ממשיכה בקו העיצובי של כל דגמי סקודה, עם גריל משושה גדול בחזית, קווי עיצוב ישרים וחדים ומראה כללי מוצק.

בסיס הגלגלים של הפאביה החדשה גדל בשמונה ס"מ שלמים מ 2.47 מטר ל  2.55 מטר, ומיישר קו עם יתר המתחרות בקבוצה (פיג'ו  208 עם בסיס גלגלים של 2.54 מטר, יונדאי i20 עם בסיס גלגלים של 2.58 מטר).

הפאביה החדשה תשווק עם שני מנועים – טורבו בנזין 1.0 ליטר, 110 כ"ס ו 20.4 קג"מ וטורבו בנזין 1.5 ליטר, 150 כ"ס ו 25.5 קג"מ (אותו מנוע שיש גם בקודיאק, יש גם בפאביה הקטנה). עם משקל עצמי שבין 1187 ק"ג ל 1364 ק"ג (בהתאם למנוע ולרמת הגימור) שתי הגירסאות יציעו ביצועים שבין מצויינים למאוד מהירים. עם מנוע ה 1.0 ליטר הפאביה תזנק מעמידה ל 100 קמ"ש ב 9.9 שניות, בדרך למהירות מירבית של 205 קמ"ש. אחותה עם המנוע הגדול תזנק ל 100 קמ"ש ב 8.0 שניות זריזות, בדרך למהירות סופית של 225 קמ"ש. ביצועים של רכב ספורט מלפני עשור.

הפאביה תשווק בשלוש רמות גימור – אמבישן, סטייל ומונטה קרלו, ואיבזור בטיחות מקיף ומלא בכל רמות הגימור ובכל טווחי המחירים. ציון איבזור הבטיחות של הפאביה עומד על 7 מתוך 8, וזה ציון איבזור בטיחות גבוה מאוד.

במבחני הריסוק של ארגון ה EuroNcap מקבלת הפאביה את הציון המקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות. כלומר בסעיף הבטיחות הפאביה שמה V גדול בכל הסעיפים החשובים.

מחירים:

פאביה חדשה עם מנוע 1.0 ליטר ורמת גימור אמבישן תעלה 114,990 ₪. לרמת גימור סטייל עם אותו מנוע תשלמו 122,990 ₪. אותה הפאביה עם מנוע 1.5 ליטר ורמת גימור סטייל תעלה 128,990 ₪, והפאביה המפוארת ביותר ברמת גימור 'מונטה קרלו' תעלה 134,990 ₪.

בינתיים נראה מעניין ומבטיח, אבל נמתין לרכב מבחן לדווח איך היא נוסעת.

תגובות גולשים

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן