
הידיעה פורסמה קודם באתר 'ביזפורטל' במסגרת שיתוף פעולה שלי עם האתר הכלכלי המוביל.
טלקאר יבואנית דגמי KGM (בעבר הרחוק סאנגיונג) החלה בשיווק ה KGM טורס ההיברידי. הטורס של KGM הוא קרוסאובר בסגמנט C-SUV הפופולרי מאוד, אולם הוא נבדל מעדר הקרוסאוברים השוטף את כבישי ישראל בזכות עיצוב שונה ורענן. עד עתה שווק הטורס עם מנוע טורבו בנזין בלבד, ועתה מצטרף אליו טורס היברידי עם הנעה היברידית אמיתית מתקדמת שפותחה בשיתוף BYD.
החידוש בטורס ההיברידי הוא כמובן מערכת ההנעה, המשלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 150 כ"ס יחד עם מנוע חשמלי המפיק 177 כ"ס. מנוע הבנזין מפעיל גנרטור בהספק של 130 כ"ס המטעין את הסוללה.
שילוב המערכות מביא לכך שבמהירות נמוכה יעשה הטורס ההיברידי שימוש במנוע החשמלי. תחת עומס יכנס לפעולה הגנרטור שיספק אנרגיה לסוללה, ובמהירויות גבוהות יכנס לפעולה גם מנוע הבנזין, כך שבפועל קיימים תשעה שילובים שונים של הנעה. אם זה נראה לכם מורכב, הנהג לא צריך לעשות דבר אלא לתת למחשב הרכב לקבוע את צורת ההנעה הנכונה. עבור הנהג בחירת צורת ההנעה שקופה.
העיצוב החיצוני והפנימי של הטורס ההיברידי זהה לזה של מתיחת הפנים של הטורס, עם החזית המזוהה של דגמי KGM החדשים, וכך גם תא הנוסעים המשלב שני מסכי "12.3, ותא נוסעים מרווח ונעים. המידות החיצוניות של הטורס לא השתנה עם אורך כולל של 4.7 מטר, רוחב של 1.89 מטר וגובה של 1.72 מטר. בסיס הגלגלים של הטורס עומד על נתון ממוצע של 2.68 מטר בלבד, אולם הודות לתכנון חכם של תא הנוסעים מתקבל תא נוסעים מרווח באופן מפתיע.
נפח תא המטען של הטורס עומד על 599 ליטר, ואם מקפלים את שורת המושבים השניה מתקבל נפח של 1662 ליטר.
הטורס ההיברידי ישווק בשתי רמות גימור. רמת הכניסה 'פרימיום' כוללת כאמור מולטימדיה בגודל "12.3 עם קישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מצלמה אחורית, לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים דו איזורית עם פתחי מיזוג ליושבים מאחור, ריפודי עור ויגן, גג פנורמי עם אפשרות לפתיחה של חלקו הקדמי, כולל וילון חשמלי מלא, מנופי שליטה לרגנרציה ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר 'אקזקיוטיב' מוסיפה מושבים קדמיים חשמליים עם אוורור וחימום, חימום למושבים האחוריים וריפודי עור.
בתחום הבטיחות שתי רמות הגימור מקבלות את אותן מערכות בטיחות הכוללות שמונה כריות אוויר, בלימה אוטומטית, שטח מת, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב ועוד. ציון אבזור הבטיחות עומד על 6.
מחירו של הטורס ההיברידי יתחיל ב 180.0 אש"ח ל 'פרימיום', ואילו רמת הגימור 'אקזקיוטיב' תשווק במחיר של 190.0 אש"ח. בתקופת ההשקה יציעו בטלקאר הנחה של 5000 ₪ כלומר מחיר של 175.0 אש"ח לפרימיום ו 185.0 אש"ח לאקזקיוטיב.
הפרשנות שלנו לנושא – בשוק הרכב המקומי יש ביקוש לכלי רכב חסכוניים שאינם תוצרת סין. תחשבו על ציי רכב של תעשיות בטחוניות, ואפילו ספקים של תעשיות בטחוניות כאלה ואחרות שמבקשים To be on the safe side, ומעדיפים להימנע מתוצרת סין. עבור אלו האלטרנטיבות היום הן הקורולה קרוס שקטנה משמעותית מהטורס, הקיה ספורטאז' ההיברידי (רגיל או ארוך), היונדאי טוסון ההיברידי הארוך, וכמובן מלכת הקטגוריה הראב 4. מול כל התחרות הטורס הוא אנדרדוג שמציג לא מעט יתרונות.
עבור הלקוח הפרטי לדעתי מחיר של 180.0 אש"ח הוא קליק אחד גבוה מדי, ודווקא מחיר ההשקה של 175.0 אש"ח הוא זה שעושה את הרכב לנכון ומדויק. מי שבעניין של הטורס, אל תתביישו לבקש את ההנחה גם בהמשך.
לטורס ההיברידי יש פוטנציאל גדול להיות להיט מכירות. אם ב KGM מעריכים כי יסכמו שנת 2025 כשיא עם 2000 יחידות שנמכרו בישראל, הטורס ההיברידי לבדו יכול להכפיל את המכירות, ואף מעבר לכך .
הפוסטים הנצפים ביותר

0|
0|
0|רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כדי לספק חוויית משתמש מיטבית, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קובצי Cookie כדי לאחסן ו/או לגשת למידע על מאפייני הגלישה. הסכמה לטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מדדים ייחודיים באתר זה. אי הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תכונות ותפקודים מסוימים של האתר.
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב