צ'רי טיגו 8 פרו
נהיגת התרשמות קצרה

סיבוב נהיגה קצר בטיגו 8 פרו בעל שבעה מקומות ישיבה, על מנת להחליט אם הוא ראוי לעסקת ליסינג. ספויילר - ראוי.

ותיקי קוראינו, וגם אלו שהצטרפו רק לפני שבוע, זוכרים בוודאי את ההשקה של מותג צ'רי ושלושת הדגמים החדשים שהחלו בייבוא, שתוארה כאן בפירוט רק בשבוע שעבר. גם בפודקאסט 'דרייב' התייחסנו ארוכות לדגמי החברה, כשאחת התובנות המידיות היא שדגם הטיגו8 פרו, בו יש שבעה מושבים, עומד להיות להיט עקב המחסור העצום ברכבי שבעה מקומות.

כבר למחרת ההשקה התחילו התכתבויות בנושא עסקאות ליסינג לדגם זה, וכך מצאתי את עצמי מאחורי ההגה של הטיגו 8 פרו, לתת את החותמת להזמין את הרכב בעסקאות ליסינג.

עד שיגיע (או לא יגיע) הטיגו 8 פרו למבחן ארוך וממצה, אני רושם כאן רשמים בסיסיים שעלו לי מההתרשמות הקצרה, ניסיתי לדחוס בה קצת מכל דבר.

העיצוב החיצוני נאה, גנרי משהו, לא יהיה מרהיב בעיני איש, וגם לא ירגיז אף אחד. איכשהו הוא מזכיר לי את הרקסטון החדש. פנים הרכב נאה. מושב הנהג נוח, עם כיוונונים חשמליים ושלושה זיכרונות. ההגה מתכוונן פנימה והחוצה, ולגובה. במהרה ניתן להתמקם היטב מול ההגה. מול הנהג לוח מחוונים דיגיטלי עם אפשרויות תצוגה שונות, ובמרכז הדשבורד צג מולטימדיה, כרגע רק עם אפל-קארפליי. עידכון לממשק לאנדרואיד אוטו צפוי להגיע בקרוב.

הקונסולה המרכזית מעניינת יותר ממה שנראה בהצגה הסטטית. ממש מתחת לפתחי המיזוג נמצא מסך תצוגה והפעלה למערכת המיזוג, עם מתגים פיזיים בנוסף למתגי המגע. ידית הילוכים במרכז הקונסולה, ומימין לה מתגי טאצ' לביטול הסטופ אנד סטארט, מתג לקביעת מצבי נהיגה – אקו, נורמל וספורט ועוד. סה"כ סביבת נהג נעימה ומפנקת.

המרווח  במושב האחורי טוב. המושב ניתן להזזה קדימה ואחורה, בחלוקה של 2 מושבים ומושב יחיד. אם לוקחים אותו במקסימום לאחור, מתקבל מרווח מעולה. בכזה מקרה לא יהיה מקום לרגלי הנוסעים במושבים 6 ו 7. המושבים בשורה השלישית נפתחים מרצפת תא המטען, כלפי מעלה. המרווח כמקובל בקבוצת הג'יפונים בעלי שבעה מקומות. ילדים קטנים או חמות. מבוגרים פחות.

בנסיעה הקצרה עם הרכב מתגלה רכב נעים ונוח לנסיעה. הגיר הרובוטי דו מצמדי מחליף הילוכים באופן שקוף לנהג ולא מורגש. בהורדת הילוך, כמו בכל גיר רובוטי יש השהייה של שבריר שניה. המנוע רץ בסל"ד למעלה ומביא עימו את כל 28 הקג"מ ו 186 הסוסים באורווה, אבל תזכרו שמדובר ברכב כבד יחסית 1640 ק"ג, והביצועים בהתאם.

לרכב אחיזת כביש טובה למדי, עם מעט זוית גלגול, לא משהו חריג לסגמנט. המתלים עושים לרוב עבודה טובה, גם על כביש משובש. במהירויות גבוהות, הכוונה לגבוהות מאוד, העבירו המתלים מעין רעד קטן וכמעט לא מורגש לתוך הרכב. או שמדובר בגלגל שיצא מאיזון, או שהם הגיעו למהירות ותנאי כביש שהיה להם קשה להתמודד. למען ההגינות, לא רואה הרבה טיגו'ס שיסעו במהירות האמורה, לכאורה, באוטובאן בגרמניה.

הסיכום בהחלט חיובי עם חותמת 'כשרות' להזמנת הרכב לנהגים שבורכו בארבעה ילדים ולמעלה מכך.

אני לא יודע לומר דבר על אמינות הרכב, או הערך המסחרי שלו בעתיד. בנקודת הזמן הנוכחית, אני לא רואה מניעה להזמין אותו, ואני רואה הרבה סיבות למה כן להזמין אותו – מחיר נוח, שבעה מקומות, זמינות, אבזור.  

תגובות גולשים

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן