
קבוצת קרסו (תחת המיתוג החדש 'פריסבי') יבואנית דגמי ניסן לישראל, השיקה את הניסן אקסטרייל החדש. האקסטרייל החדש שהוצג הוא הדור הרביעי של הדגם הפופולרי של ניסן, אשר הושק לראשונה בשנת 2001, ומכר עד סוף ייצור הדור השלישי כמעט שבעה מיליון אקסטריילים ברחבי העולם.
הדור הרביעי של האקסטרייל אינו עוד מתיחת פנים אלא דגם חדש לחלוטין, מעוצב, מרווח, עם ייחודיות בצורת שלוש צורות הנעה, ולא פחות מעשר רמות גימור ואיבזור – 7 מהן עם שבעה מקומות, ושלוש בעלת חמישה מקומות.
דגמי הכניסה המכונים בניסנית E-light Hybrid כבר מרמזים עם צורת ההנעה. מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, עם מערכת היברידית קלה. המנוע מספק 163 כ"ס ו 30.6 קג"מ המניעים את הסרן הקדמי בסיוע תיבת הילוכים רציפה CVT. דגם זה מגיע בארבע רמות גימור, וכאמור עם שבעה מושבים. צריכת הדלק המוצהרת היא כ 13.7 ק"מ לליטר, והתאוצה מעמידה ל 100 קמ"ש אורכת 9.6 שניות.
הדגם הבא, ה E-Power מביא עימו חווית נסיעה חשמלית מלאה כאשר המנוע משמש כגנרטור בלבד המזין סוללה קטנה, ודרכה מנוע חשמלי המניע את הסרן הקדמי. המנוע החשמלי בהספק 204 כ"ס ו 33.6 קג"מ מזניק את האקסטרייל ל 100 קמש בתוך שמונה שניות. סוללת הרכב קטנה למדי בקיבולת 1.73KWH, והיא למעשה רק מאגר אנרגיה צנום כאשר מנוע הבנזין ממלא אותה כל הזמן.
צריכת הדלק הרשמית של דגם זה עומדת על כ 17 ק"מ לליטר.
דגם זה מגיע רק בתצורת חמישה מושבים.
הדגם הבכיר בהיצע, נקרא E-4orce. הוא עושה שימוש באותה תצורת הנעה עם מנוע בנזין המשמש כגנרטור, רק שהפעם הסוללה מזינה שני מנועים חשמליים בהספק משולב של 213 כ"ס ו 33.6 קג"מ. דגם זה מגיע רק בתצורת שבעה מושבים, וצריכת הדלק הרשמית עומדת על כ 15.5 ק"מ לליטר. התאוצה מעמידה ל 100 קמ"ש אורכת 7.2 שניות.
כל דגמי האקסטרייל החדש מגיעים מצויידים במערכות בטיחות מלאות כפי שהיצרן מאפשר, ומקבלים בהתאמה ציון איבזור בטיחות 7. האקסטרייל החדש נבחן כבר ב 2021 במבחני הריסוק של ה EuroNcap וקיבל חמישה כוכבי בטיחות יחד עם ציונים פנימיים גבוהים למדי.
המחירים בהתאם לרמות ההנעה והגימור, דגם ה E-Light Hybrid מתחיל ב 198,990 ₪ לרמת הגימור הבסיסית Visia (שבעה מושבים כאמור) ועד 244,990 ₪ לרמת הגימור Tekna.
דגמי חמישה מקומות ה E-Power מתחילים ב 233,990 ₪ ועד 254,990 ₪
הדגמים הבכירים, ה E-4orce ישווקו במחיר של החל מ 249,990 ₪ ועד 274,990 ₪.
לדברי נציגי היבואנית, כרגע במלאי כ 2000 כלי רכב עם צבר הזמנות נוכחי של מעל למחצית מזה. ההערכה היא שככל ויידרשו מלאים נוספים יוכל היצרן לספק אותם לשוק הישראלי.
חזרת האקסטרייל לשוק היא בהחלט בשורה מבורכת, בעיקר בדגמי שבעה מקומות הכל-כך נדרשים בישראל. עם זאת, המחירים החדשים מביאים אותו לגזרת תחרות שהוא לא היה בה בעבר, עם מתחרות איכותיות מאוד.
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב