לקסוס NX חדש
לקסוס משיקה בישראל את הג'יפון-פרימיום החדש שלה

ה NX החדש של לקסוס מושק רק בדגמים היברידיים והיברידי פלאג אין, ומציע עיצוב מתקדם ושידרוג באיבזור ובבטיחות.
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

לקסוס השיקה היום את ה NX החדש. אם זה נשמע לכם בנאלי ו'עוד דגם יוקרה' אז עבור לקסוס ועבור המתחרים ה NX הוא השחקן המוביל בסגמנט של D-Suv פרימיום, עם מעל 3700 מכוניות שנמכרו מינואר 2015 ועד 31.12.2021, פער של מאות מכוניות מהדגמים המובילים המתחרים, שאף אחד מהם הוא לא פראייר. בעולם אגב, אם כבר שאלתם נמכרו 1,050,000 NX-ים, מתוכם 175,000 באירופה בה הוא מהווה 30% ממכירות לקסוס.

עבור לקסוס בישראל, ועבור הצרכן הישראלי מדובר ברכב משמעותי, ודגם חדש הוא תמיד מעניין.

למרות דמיון חיצוני גדול לדגם היוצא, מדובר ברכב חדש לחלוטין על פלטפורמת GA-K עם שיפור קשיחות המרכב ב 30%, ועיצוב פנימי בו משלב היצרן עולמות מסורתיים של עיצוב ושפה בשילוב טכנולוגיה מתקדמת של הינע היברידי ופלאג אין. המימדים גדלו בסנטימטרים בודדים, למעט מימד הגובה שנותר ללא שינוי. בסיס הגלגלים צמח בשלושה ס"מ ל 2.69 מטר, והאורך הכולל גדל ב 2 ס"מ בדיוק.

תכנון סביבת הנהג נעשה תוך שימת דגש מיוחד להפעלה קלה ואינטואיטיבית של מערכות הרכב מבלי להוריד עיניים מהכביש, וכרגיל בדגמי לקסוס, הקפדה על איכות חומרים וייצור ברמות הגבוהות ביותר.

מולטימדיה בגודל 14" תהיה סטנדרטית בכל רמות האיבזור, עם אפל קארפליי אלחוטי, ואנדרואיד אוטו שעדיין יחייב אתכם לחבר את הסלולרי בכבל תקשורת. ה NX יהנה גם מהפעלה קולית חכמה, כרגע רק באנגלית ורוסית.  

אם אתם חובבי NX בנזין – לא הפעם. הפעם הלקסוס NX תשווק רק בדגם היברידי והיברידי פלאג אין. מסתבר כי מתוך 644 NX שנמכרו ב 2021, 629 מתוכם היו היברידיים ורק 15 היו עם מנועי בנזין.

דגם הכניסה ה 350H, יגיע בשתי רמות גימור Kyushu ו Hadori כאשר כבר ברמת הגימור הבסיסית הרכב יהיה מאובזר ברמה גבוהה מאוד כמצופה מלקסוס, והמחיר יהיה זול מהמחיר בו שווקה ה NX הבסיסית היוצאת. רמת הגימור הגבוהה, Hadori מצויידת בנוסף גם בהנעה כפולה ועוד יותר פינוקים.

הדגם הבכיר, ה 450H+ יהיה כבר PHEV כלומר רכב פלאג אין הייבריד אמיתי, רק עם הנעה כפולה קבועה, לרבות כאשר הסוללה תתרוקן, הרכב ישאר היברידי מלא. הסוללה של דגם זה היא בקיבולת של 18.1Kwh והיא אמורה להספיק למעל ל 70 ק"מ בנסיעה משולבת עירונית ובינעירונית, ועד כמעט ל 100 ק"מ בנסיעה עירונית טהורה. טווח זה כמובן תלוי בסגנון הנהיגה, אז אם אתם נוהגים לנהוג עם 'רגל עד הפח', כנראה שתראו טווח קצר יותר לנסיעה חשמלית טהורה.

דגם ה 350H יהנה ממנוע 2.5 ליטר עם 244 כ"ס, 7.7 שניות מ 0 ל 100 בדגם ה 4X4, ו 8.7 שניות ל 100 קמ"ש בדגם ה 2X4. דגם ה 450H+ פלאג אין נהנה מ 306 כ"ס, ויאיץ מעמידה ל 100 קמ"ש ב  6.3 שניות.

בעולם הבטיחות, כבר מרמת הכניסה, ה NX מגיעה עם מערכות בטיחות מלאות, לרבות כל מה שיצרן מציע בדגם, ובכל הדגמים ה NX מקבל ציון 7 לפי הגדרות משרד התחבורה.

האחריות שתוצע ללקוחות לקסוס תעמוד על 5 שנים או 100,000 ק"מ לדגם ההיברידי, או 8 שנים ו 160,000 ק"מ על הסוללה לדגם הפלאג אין הייבריד. גם כאן תוצא תכנית הארכת האחריות של לקסוס, אותה מנצלים מרבית הלקוחות, ובעלות סמלית מקבלים אחריות לסוללת הרכב.

לפי אנשי לקסוס צפי המכירות עומד על כ 1000 כלי רכב בארץ (התפלגות של חצי להייבריד וחצי לפלאג אין) עם תקווה שהיצרן יוכל להגדיל את ההקצאה לשוק הישראלי בעוד כ 200 כלי רכב שגם הם ימכרו בקלות יחסית.

המחירים של ה NX תחרותיים למדי לסגמנט, עם מחיר התחלתי של 289,900 ₪ ל NX350H ברמת גימור Kyushu, 312,900 ל NX350H ברמת גימור Hadori 4X4. דגם ה 450 פלאג אין הייבריד יציג מחירים של 324,900 ₪ ל NX450H+ ברמת גימור Kyushu , 335,900 ₪ לרמת הגימור Hadori ועד 359,900 לרמת הגימור F-Sport הבכירה ביותר בהיצע.

על חווית המשתמש וחווית הנהיגה אספר לכם כאשר יתואם מבחן מסודר.

בינתיים הצצה קטנה לניסויי המסלול של ה NX החדש על מסלול Shimoyama של היצרן. קרדיט לוידאו – יח"צ יצרן.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות גולשים

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן