קבוצת סמל"ת, יבואנית פיאט, סובארו, ג'יפ, אלפא רומיאו ועוד, משיקה היום את הרכש החדש HONGQI (בעברית מבטאים הונגצ'י ) E-Hs9.
ה-הונגצ'י החדש הוא SUV כל-חשמלי גדול ומוחצן. כמה גדול – מעל 5.2 מטר אורך, ובסיס גלגלים של 3.11 מטר.
אי אפשר להתחיל לדבר על ההונגצ'י מבלי להתייחס לחזית הרכב. שבכה קדמית אנכית לחלוטין, עם 12 חריצים לכל הגובה, יחידות תאורה ראשיות דקיקות, פנסי ערפל בקצות החזית באמצע הגובה (ויש הרבה גובה). אחרי הרבה תמונות 'ריגול' מחניונים אפלים, אפשר סוף-סוף לראות את הרכב בעין, והתוצאה הכי לכיוון השני מ'מעודנת'. ההונגצ'י לא בא להסתתר או להצטנע בפינה.
אם צלחתם את החזית קיבלתם מרכב עצום עם זאת נאה למדי עם 'נגיעות' עיצוב אבל לא כאלה המרמזות על החזית. בחשיכת אולם התצוגה, החלק האחורי נאה עם פסי לד לכל האורך.
בתוך הרכב העיצוב הרבה יותר מסורתי כאשר הגירסה הבכירה מקבלת סט של ארבעה מסכים, שלושה לכל רוחב הדשבורד, ואחד בבסיס הקונסולה המרכזית. הרכב כמובן עם חישמול מלא ותצורת מושבים משתנה בהתאם לדגם שבחרתם – 6 או 7 מושבים.
המפרט הטכני מציע שני מנועים. גירסת הפרימיום מקבלת מנוע בהספק צנוע של 435 כ"ס ו 61.2 קג"מ שיטיסו את המפלץ ב 6.5 שניות ל 100 קמ"ש, סוללה בקיבולת 84Kwh וטווח נסיעה של 380 ק"מ לפי WLTP. גירסאות הלקשרי והאקסקלוסיב כבר נהנות ממנוע עם הספק של 551 כ"ס ו 76.5 קג"מ, סוללה בקיבולת 99Kwh וטווח של 441 ק"מ. גירסת הלקשרי תגיע מעמידה ל 100 קמ"ש ב 5.9 שניות, וגירסת האקסקלוסיב תסיים את המיאוץ הקלאסי ל 100 קמ"ש ב 4.9 שניות.
כדי שתבינו את הכח האמור – משקל ההונגצ'י עומד על החל מ 2505 ק"ג ועד 2660 ק"ג. אין טעות בספרות.
ההונגצ'י יכול להיטען בעמדות AC ו DC, כאשר בעמדת AC הוא ייטען מ 20% ל 80% בכ 4 שעות עד 5 שעות, ובעמדת DC כ 25 דקות עד חצי שעה.
רמת הפאר מרשימה מאוד, ורשימת האיבזור מצריכה כתבה נפרדת.
להונגצ'י רשימת איבזור בטיחות מלאה, ובהתאם הוא מקבל ציון איבזור בטיחות 7 (מתוך 8) בסקאלה של משרד התחבורה .
המחירים מתחילים ב 399,000 ₪ לגירסת הפרימיום, שלכתוב עליה 'הבסיסית' יהיה רחוק מאוד מהמציאות המוכרת לכם מהמונח 'בסיסי'. האקסקלוסיב הבכיר כבר יעלה לכם 499,000 ₪.
סיבוב התרשמות קצר מאוד מאוד במושב הקברניט של ההונגצ'י מספר את אותו הסיפרו בערך. נהגתי בדגם האקסקלוסיב שמצוייד גם בבולמי אוויר מתכוונננים. במצבו הרך (ואני חושש שמרבית הרוכשים ינהגו במצב זה באופן קבוע) הרכב מתנדנד עד כדי מחלת ים. קיבוע הרכב על מצב ספורט כבר מייצר יכולת בלימת מטרדי כביש באופן מצויין, כך לפחות בנהיגה המאוד מאוד קצרה, רק כי לא היה נעים לומר לאנשי סמל"ת המקסימים 'לא תודה'. כח אגב לא חסר, עד כדי חוליגאניות מופגנת.
.
אם אתם חושבים לעצמכם בעברית WTF??? , מה זה הרכב הזה ולמי הוא טוב, אז בעודי כותב מילים אלו, ממש מולי אנשי סמל"ת פותחים הזמנות לרכב לסלבריטאים שונים ואנשי עסקים מוכרים יותר ופחות, והאספקה בספטמבר הקרוב.
עד שאתנסה עם הרכב במבחן מקובל, ברוך הבא הונגצ'י.
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב