פיג'ו 3008 מודל 2016
הדור הקודם של ה 3008, אלטרנטיבה מעניינת לרכב משפחתי

הדור הקודם של ה 3008 היה בתפר בין אופנת הג'יפונים למשפחתית מוגבהת. התוצאה בכלל לא רעה

אני מחזיר את ה 208GTI ואוסף את הפיג'ו 3008. כולי מלא סקרנות, שהרי הרכב אמור להיות ספורטאז' קילר. העיצוב החיצוני נאה, פחות ג'יפון יותר מיניוואן.

גם בתוך הרכב נמשכת התחושה של יותר מיניוואן מאשר ג'יפון, משהו בתנוחת הישיבה, בדשבורד העמוק ובסביבה הכוללת. לוח מחוונים קונבנציונלי, מד מהירות גדול מימין, מד סל"ד גדול משמאל, מדי דלק וחום וצג מידע.

במרכז הקונסולה מערכת מקורית של פיג'ו, וסביבת הנהג מאוד נעימה. המושב רחב ועבה ומאפשר נהיגה נינוחה.

עושה סיבוב סביב לאוטו ופותח את דלת תא המטען. דלת מפוצלת מגניבה. רוב הדלת עם השמשה עולה למעלה, אבל חלק קטן ניתן לפתוח למטה ולקבל רצפה שטוחה. חביב מאוד ושימושי.

מתיישב במושב הנהג, מעיף מבט אחורה וחושב לעצמי "כן, יש מקום לילדים". מניע (מנוע 1.6 ליטר, טורבו, 165 כ"ס, גיר של AISIN עם שישה הילוכים), ומחבר את הטלפון ב BT למערכת. רגע. זה לא מתחבר. על מה לוחצים? איפה התפריט? מה זו המערכת הזו? איפה צג המגע המעולה של פיג'ו? בקיצור – מדהים המהפך הזה שעברתי עם המכוניות של פיג'ו. באוטו הראשון זה נראה לי מלאכותי ומוזר. אחרי כמה מכוניות אני מילל בצרפתית ספרותית "תביאו לי את מסך המגע שלי!" ו "אני לא יוצא מכאן עד שאין כאן צג מגע!". אין BT. אל תחפשו שקע USB. אין. אני פותח את הרישיונות של הרכב ומצפה לראות שהוא עלה על הכביש מתישהו ב 2007, אבל לא. הרכב נרשם ביוני 2015.

יאללה, נוסעים, יש לנו ילדה לאסוף מהגן. בתנועה הרכב צובר נקודות זכות, נעים מאוד, נינוח, עם זאת בלחיצה על הדוושה הנכונה האוטו מגיב בנחישות ומאיץ היטב. הרבה יותר חזק מהספורטאז' 1.6 אורבן דור קודם של אישתי.

20160329_114823

אוסף את הקטנה, היא שוב מאושרת שאני בא עם רכב גדול. יש לה מקום, האוטו נעים לה לנסיעה, עסקה משפחתית מצוינת. אני מנסה לאפס את מחשב הדרך לבדוק קילומטראז' וצריכת דלק, לוחץ על כל הכפתורים האפשריים שאני מוצא, ולא מצליח. כלום. לא מגיב. תרצה שנשנה את השפה מאנגלית לצרפתית – אין בעיה. לאפס? שכח מזה. בסוף בעזרת הפורום נעניתי בתשובה הנכונה. רק מה הקשר בין הכפתור בקצה מנוף המגבים למחשב דרך?

למחרת בבוקר לוקח את כל הילדים לפיזור בוקר. הגדולים מתלהבים מהאוטו, אבל נזהרים בכבודו של הספורטאז' המשפחתי. "הוא חמוד ונעים כזה, אבל אני לא בטוחה שאני אוהבת אותו יותר מהאוטו של אמא". הנסיעה המנהלתית לעבוד עוברת בצריכת דלק סבירה של כ 12.0 ק"מ לליטר. לא רע. בהמשך, על כביש 4  בנסיעה רגועה האוטו גם הגיעה לצריכת דלק של 13.7 ק"מ לליטר. זה באמת לא רע.

אז מה היה לנו שם:

לחובה:

יותר מיניוואן מג'יפון, ותנוחת הנהיגה מרגישה פחות SUV.

מערכת השמע המקורית היא מההההההה כזו. אחרי הסתגלות למערכת עם צג המגע של פיג'ו כל מערכת 'מקורית' נראית מיושנת וארכאית.

לזכות:

חסכונית, נעימה מאוד מאוד, מרווחת.

האם יש לנו ספורטאז' קילר – אני סבור שלא, עם זאת לרכב יש איכויות של מוביל משפחות נהדר. רק אל תקראו לו ג'יפון.

הערה מאוחרת – אם אתם מתעניינים לרכוש אחת כזו משומשת – תתמקדו בדגם עם המנוע המספק 165 כ"ס. 

תגובות גולשים

כתיבת תגובה

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן