MG HS החדש – גדול, מרווח ועם שלושה סוגי הנעה

MG שולחת לשוק המקומי את הקרוסאובר הגדול שלה עם שלושה סוגי הנעה לבחירה של הלקוח, מרווח פנימי גדול, ורמת גימור יחידה וגבוהה. הבעיה - הרכב נהנה מביקוש חזק מאוד באירופה דבר שמגביל את ההקצאות לשוק הישראלי

הידיעה פורסמה קודם ב'ביזפורטל' במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם האתר הפיננסי המוביל.

קבוצת לובינסקי, יבואנית דגמי MG לישראל, השיקה את הדור החדש של ה MG-HS. ה – HS של MG הוא קרוסאובר גדול, המגיע לישראל עם שלושה סוגי הנעה – טורבו בנזין, היברידי ופלאג אין.

ההחלטה של קבוצת לובינסקי לייבא במקביל מגוון של צורות הנעה נובעת מההבנה כי אין פתרון קסם אחד ויחיד שהוא הכי מתאים לכולם, אלא לצרכנים שונים וללקוחות שונים יש צרכים שונים, ואין מענה אחד מוחלט, אלא יש לתת ללקוח להחליט מה הכי נכון עבורו.

המימדים של ה – MG-HS מציביעם על קרוסאובר גדול, עם אורך של 4.655 מטר (דגם הטורבו בנזין) או 4.67 מטר (ההיברידי והפלאג אין). הרוחב 4.89 מטר בכל הדגמים, ובסיס הגלגלים באורך של 2.767 מטר, גדול משמעותית מהמתחרים בסגמנט C-Suv.

העיצוב נאה, וממשיך את הקו העיצובי שראינו מ MG עם הקרוסאובר ZS ההיברידי והסופר מיני MG3, רק בגדול יותר. פנים הרכב מודרני ונקי, עם שני מסכי "12.3 האחד כלוח מחוונים מול הנהג, השני מולטימדיה עם קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. מושבים קדמיים חשמליים מחוממים, טעינה אלחוטית, אפליקציה לשליטה על הרכב מהסלולרי ועוד. ה MG-HS ישווק ברמת גימור יחידה וזהה בכל גירסאות ההינע.

ההנעה מתבצעת כאמור באמצעות שלוש צורות הנעה. דגם הטורבו בנזין עושה שימוש במנוע בנפח 1.5 ליטר המפתח הספק של 170 כ"ס ומומנט של 28 קג"מ. תיבת ההילוכים רובוטית דו מצמדית בעלת שבעה הילוכים, וההנעה קדמית. הביצועים טובים עם תאוצה מעמידה ל – 100 קמ"ש ב 9.6 שניות, עם מהירות מירבית של 195 קמ"ש.

הדגם ההיברידי עושה שימוש באותו המנוע אולם ההספק ממנוע הבנזין עומד על 143 כ"ס והמומנט 23.4 קג"מ. להנעה בדגם הזה מצטרף מנוע חשמלי בהספק של 198 כ"ס ומומנט של 34.6 קג"מ. ההספק המשולב של שני המנועים יחד עומד על 224 כ"ס והמומנט 34.6 קג"מ. הדגם ההיברידי נעזה בסוללה בקיבולת של 1.83Kwh. התאוצה מעמידה ל – 100 קמ"ש אורכת 7.9 שניות, והמהירות המירבית 190 קמ"ש.

דגם הפלאג אין עושה שימוש באותו מנוע טורבו בנזין בהספק של 143 כ"ס ומומנט של 23.4 קג"מ, יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 184 כ"ס ומומנט של 34.6 קג"מ. ההספק המשולב עומד על 272 כ"ס והמומנט המשולב 37.2 קג"מ. לדגם זה סוללה בקיבולת של 21.4kwh, הנטענת בטעינת AC בלבד בהספק של עד 6.6Kw. הטווח החשמלי המקסימלי בתקן WLTP עומד על 109 ק"מ.

ל HS יכולת גרירה, וניתן להזמין וו גרירה במעמד הזמנת הרכב.

דגם חשמלי ל HS כרגע לא צפוי, אולם אנשי לובינסקי כבר נעצו את ה 26.5 ביומנים לטובת השקת רכב הספורט המהמם של MG הסייברסטר. עוד חדשות מ MG הם 17 דגמים חדשים שהיצרנית תציג בשלוש השנים הקרובות, כשישה דגמים כל שנה, או דגם חדש כל חודשיים.

המחירים של ה MG-HS מתחילים ב 172,888 ₪ לדגם הטורבו בנזין, 192,888 ₪ לדגם ההיברידי, ו 202,888 ₪ לדגם הפלאג אין.

ל MG-HS מגוון צבעים זמינים, אולם רק האדום והכחול הם ללא תוספת תשלום, ואילו יתר הצבעים – לבן פנינה, שחור מטאלי, אפור כהה וכסוף מטאלי הם בתוספת של 1888 ₪. בנוסף, ריפוד הבסיס הוא בצבע שחור. ניתן להזמין ריפוד חום בהיר בתוספת של 1555 ₪.

האחריות עומדת על 5 שנים או 150,000 ק"מ, המוקדם מביניהם לדגם הטורבו בנזין, 7 שנים או 150,000 ק"מ לדגמים ההיברידי והפלאג אין, בנוסף של 8 שנים או 150,000 ק"מ לסוללה.

כרגיל, נמתין לקבל כל אחד מהדגמים למבחן ממצה.

תגובות גולשים

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לרכישה של רכב כזה מהחברים שלנו ב-CarClick?
חייגו 03-3769938

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן