יונדאי קונה החדשה – 'יותר' בכל מימד

קבוצת כלמוביל, יבואנית רכבי יונדאי לישראל השיקה את היונדאי קונה החדשה, בסימן 'יותר' – יותר גדול, יותר מעוצב, יותר מודרני.

עוד 'יותר' – רק אצלי תקראו על דגם שלא סיפרו לעמיתיי העיתונאים בעת ההשקה, אלא רק בערב לשותפים העסקיים של יונדאי, חברות הליסינג ומנהלי ציי הרכב.

היונדאי קונה היוצאת היתה רכב מוצלח לכשעצמו, ומכרה בעולם בכחצי מיליון מכוניות, מתוכן 18,500 מדגמי קונה אצלנו בשוק המקומי בישראל.

הדבר הראשון הבולט בקונה החדשה היא השפה העיצובית החדשה של יונדאי, בעיקר בחזית, אותה אנחנו רואים בסטאריה הגדולה וגם בסונטה העתידית עם חזית נקיה ופס לד לכל רוחב החזית.

הקונה החדשה גדלה במימדים ואם הקודמת היתה מעט גדולה על סגמנט B-SUV (יונדאי ווניו, סיאט ארונה, פיג'ו 2008) החדשה דופקת בדלת של סגמנט C-SUV (טוסון / ספורטאז' / 3008), עם בסיס גלגלים של 2.66 מטר, 2 ס"מ פחות מהטוסון / ספורטאז', ו 2 ס"מ יותר מהקורולה קרוס. האורך הכולל של הקונה החדשה עומד על 4.35 מטר (4.385 מטר בגירסאות N Line).

העיצוב הפנימי עבר מהפך טוטאלי, והוא כיום זהה בהרבה היבטים לזה שתקבלו בדגמים החשמליים המתקדמים של יונדאי כמו האיוניק 5 ו 6, ואפילו ג'נסיס GV60, עד כדי כך קפיצת המדרגה מרשימה.

לוח המחוונים דיגיטלי בגודל 12.3", ובגודל זהה גם מערכת המולטימדיה שמציגה לראשונה את הממשק העדכני של יונדאי העולמית, כולל קישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, שניהם אלחוטיים.

החומרים נראים איכותיים ונעימים, ולפחות בהיבט הסטאטי, המושב הקדמי נוח למדי.

בשלב ראשון השיקו ביונדאי ישראל מנועי טורבו בנזין בנפחים של 1.0 ליטר ו 1.6 ליטר, וכן דגם היברידי. בנוסף הוצגו גם שני דגמי בנזין ברמת גימור N Line. ברבעון הראשון של 2024 צפוי להגיע גם הדגם החשמלי המלא.

מנועים:

לקונה החדשה שני מנועי טורבו בנזין כאמור, הראשון בנפח 1.0 ליטר מפיק 120 כ"ס ו 20.4 קג"מ, השני, בנפח 1.6 ליטר מפיק 198 כ"ס ו 27 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים DCT7. דגם ה 1.0 טורבו מאיץ מ 0 ל 100 ב 11.7 שניות, ואילו ה 1.6 טורבו עושה את אותו המיאוץ ב 7.8 שניות. המהירות הסופית 180 קמ"ש ו 210 קמ"ש, בהתאמה

הקונה ההיברידית עם מנוע 1.6 ליטר ומנוע חשמלי בנוסף, והספק משולב ל 139 כ"ס ו 27 קג"מ. תצורת הנעה זו נעזרת בתיבת הילוכים שונה, רובוטית כפולת מצמדים עם שישה הילוכים DCT6. התאוצה מ 0 ל 100 אורכת 10.9 שניות בדרך למהירות מירבית של 165 קמ"ש.

ביונדאי ישראל ממשיכים לקיים את ההבטחה להביא את כלי הרכב עם כל איבזור בטיחות שהיצרן מציע, וכך גם עם הקונה החדשה שמצויידת בכל איבזור הבטיחות הנדרש, ומקבלת ציון איבזור בטיחות של 7 ו 6 בהתאם לרמות הגימור.

 

מחירים:

  • ליטר טורבו: פרימיום – 144,900 ₪

1.6 ליטר טורבו: פריים – 161900 ₪, פרסטיז' – 163,900 ₪, פריים פלוס – 164,900 ₪, סופרים – 169,900 ₪

היברידי: פרימיום – 161,900 ₪, פרסטיג' – 163,900 ₪, פריים פלוס – 164,900 ₪, סופרים – 169,900 ₪, אופן סקאי – 171,900 ₪.

N-line: 1.6 טורבו – 187,900 ₪, היברידי 189,900 ₪

ההשקה כולה היתה תחת משפט עליו חזרו אנשי יונדאי פעמים רבות 'ה SUV הבא של ישראל', ולא חששו להצהיר כי לדעתם הקונה החדשה תהיה הרכב הנמכר ביותר בישראל ב 2024. צריך הרבה 'ביצים' כדי לשחרר אמירה שכזו בספטמבר 2023. דעתי היא שהקונה החדשה תהיה אחת מהטופ 5 במכירות בישראל.

ועכשיו הבונוס:

לציי רכב בנו ביונדאי ישראל גירסת 1.0 ליטר טורבו ברמת גימור אינטנס, שתעלה 149,900 ₪. גירסה זו לא תוצע ללקוחות פרטיים.

בדגמים ההיברידיים מייעדים ביונדאי את הדגמים הקיימים –  הפרימיום שעולה 161,900 ₪ ופרימיום פלוס במחיר של 164,900 ₪.

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן