השקה – Skywell ET5
ג'יפון חשמלי גדול נכנס לקטגוריה הלוהטת ביותר

קבוצת 'כדורי' מבעלי 'המאגר' משיקה את הסקייוול ET5, ג'יפון כל חשמלי חדש ומרשים, עם טווח מוצהר של 520 ק"מ. קרדיט לתמונות חוץ - עמית אגרונוב, קרדיט לתמונות פנים - תומר פדר

קבוצת 'כדורי', משיקה בימים אלו באופן רשמי את מותג סקייוול (SKYWELL) באמצעות ג'יפון כל-חשמלי חדש ET5.

סקייוול היא חטיבת הרכב של מותג Skyworth הסיני, יצרן מסכים ומעבדי טלוויזיה מהגדולים בעולם. אם תשאלו מה ליצרן מסכים ולתעשיית הרכב רצוי לשאול את זה גם בהקשר של שיאומי, וואווי ואפל שהודיעו אף הן על כניסה לתחום הרכב החשמלי, תוך הבנה שיש הרבה משותף בין עסקי הליבה של החברות עם תעשיית התחבורה והרכב.

ה ET5 הוא ג'יפון  גדול עם בסיס גלגלים מרשים של 2.8 מטר דבר שמצביע על מרווח פנים מכובד. לרכב מנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס, 32.6 קג"מ, סוללה בקיבולת 72 קוט"ש וטווח מוצהר יצרן של 520 ק"מ. הסקייוול יכול לקבל טעינת DC מהירה עד 145 KWH  דבר שיטעין את סוללת הרכב תוך 30 דקות מ 30% ל 80%.

הביצועים כמקובל מכלי רכב חשמליים, כלומר זרישים למדי בתאוצות ומהירות מוגבלת מחשב. 7.9 שניות מ 0 ל 100 קמ"ש ומהירות מוגבלת ל 160 קמ"ש.

האחריות אם שאלתם עומדת על חמש שנים מלאות או 150,000 ק"מ, והאחריות על הסוללה היא לשמונה שנים מלאות או 150,000 ק"מ.

הסקייוול ET5 עמוס בטכנולגיה, לרבות מערכות בטיחות מלאות בכל רמות האיבזור, וציון בטיחות של 7 לפי משרד התחבורה.

המחירים מעניינים לנוכח התחרות, ונכון יהיה להשוות אותם גם בהתייחס לרמות האיבזור השונות.

גירסת הקומפורט הבסיסית תעלה 174,900 ₪, הלקשרי תעלה 184,900 ₪ והפרימיום 189,900 ₪.

מילה על היבואן – קבוצת כדורי. למי שלא חי את עולם הרכב נדמה שמדובר בשחקן חדש בשוק. האמת היא בדיוק בכיוון השני. קבוצת כדורי היא שחקנית מרכזית ומשמעותית בעולם הרכב מזה למעלה מ 70 שנים, ובעלת חברת 'המאגר' לחלקי חילוף. אם אי פעם נדרשתם לחלק חילוף ברכב שלכם, שלא הגיע דרך היבואן הרשמי של מותג הרכב – מרבית הסיכויים שהחלפים הגיעו דרך קבוצת כדורי.

בתחילת דצמבר ייחנך מתחם ייעודי למותג סקייוול הכולל מרכז שירות, מחלקת טרייד אין לכלי רכב חשמליים ועוד.

היצרן עצמו אגב, כמו עוד יצרנים סיניים בתחום, רואה בשוק הישראלי מעבדה מצויינת ללמוד על הצרכים והמאפיינים של שוק מערבי עם קהל שידוע בגישתו ובנטייתו לאמץ  טכנולוגיות מתקדמות.

מבחן לרכב יבוצע בימים הקרובים, ואני מבטיח לחזור לדווח .

Skywell ET5
Photo: Tomer Feder
Skywell ET5 Photo: Tomer Feder

תגובות גולשים

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן