כלמוביל יבואנית דגמי מיצובישי לישראל מתחילה הבוקר בשיווק מקומי של המיצובישי האקליפס קרוס בגירסת PHEV – פלאג אין הייבריד. למיצובישי נסיון עשיר בפיתוח מערכות פלאג אין הייבריד בזכות גירסת ה PHEV המצוינת של האאוטלנדר הקודם, ועתה משולבות המערכות גם באקליפס קרוס העדכני.
האקליפס קרוס PHEV משלב מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר בהספק של 98 כ"ס יחד עם שני מנועים חשמליים. המנוע הקדמי בהספק 82 כ"ס ומניע את הגלגלים הקדמיים, ואילו המנוע האחורי בהספק 92 כ"ס ומניע את הגלגלים האחוריים. ההספק הכולל עומד על 188 כ"ס.
ההנעה החשמלית נעזרת בסוללה בקיבולת 13.8kwh המאפשרת לרכב נסיעה חשמלית טהורה של עד כ 45 ק"מ, עם אפשרות לנהג לבחור בין ארבעה מצבי נהיגה – חשמלי מלא, היברידי משולב, מצב לטעינה עצמית של הסוללה, ומצב להפחתת השימוש בסוללה על מנת לשמור אותה טעונה להמשך הנסיעה.
האקליפס קרוס PHEV ניתן לטעינה משקע AC לטעינה איטית או משקע DC לטעינה מהירה.
בתחום הבטיחות מציג האקליפס קרוס את המערכות העיקריות החשובות, יחד עם ציון של חמישה כוכבי בטיחות במבחן הריסוק של ארגון ה EuroNcap.
האקליפס קרוס PHEV ישווק בשלוש רמות גימור – אקזקיוטיב במחיר של 219,900 ₪, פרימיום במחיר של 229,900 ₪ ולקשרי במחיר של 239,900 ש"ח .
עוד מכלמוביל,
היבואנית נערכת לקראת השקת ה Ora Funky Cat החשמלית המגניבה מבית GWM (גרייט וול מוטור).
לקראת ההשקה הצפויה החלה היבואנית בפעם הראשונה למיטב זיכרוני במהלך פרי-סייל, כלומר להציע את הרכב לציבור, בכמות מוגבלת תוך הבטחת מחיר.
החברה מציעה 900 יחידות למכירה במחירים שטרם פורסמו רשמית, אולם אם קראתם את מבזק החדשות הקודם, ראיתם שציינתי הערכה למחיר בהתאם לגירסאות הרכב. ה Funky Cat תשווק בשתי גירסאות טווח – 310 ק"מ ו 420 ק"מ.
על פי נתוני משרד הרישוי הרכב נרשם לשיווק עם ארבע רמות שונות:
זה המקום לציין כי המחירים התקבלו מאינדיקציה חיצונית, ולא מתוך החברה, ולכן קחו בחשבון שינויים של אלפי שקלים בודדים לכאן או לכאן. להערכתי, אם יהיו שינויי מחיר הם יהיו דווקא לכיוון של הפחתת מחיר ולא עלייתו.
ל Ora Funky Cat בסיס גלגלים של 2.65 מטר מרשימים לקטגוריה, והוא זכה לאחרונה בציונים לשבח על הצטיינות במבחן הריסוק של EuroNcap.
הרכב צפוי להיות מתקדם טכונלוגית ולהציע חווית משתמש שונה, עם מסך כפול בגודל 20.5", שליטה קולית, זיהוי פנים ואפליקציית שימוש שתוצע בעתיד.
900 המזמינים הראשונים יהנו הן ממחיר טרום עליית המס (האם זה אומר שהיבואנית שיחררה 900 מכוניות עוד לפני תום שנת 2022?) ואספקה מיידית עם השקת הרכב הקרובה.
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב