BYD ממשיכה להפגיז במבחני ריסוק מצטיינים, והפעם ה BYD SEAL.
ה BYD SEAL (המוכר גם בשם Atto4) הוא דגם שעדיין לא משווק בארץ, והוא אחד האיומים הכי משמעותיים על טסלה.
מדובר ברכב סדאן סלון, חשמלי מלא, באורך של 4.8 מטר (זה המון) ובסיס גלגלים של 2.92 מטר (זה גם המון). BYD SEAL משווק בשלוש גירסאות מנוע, כולן עם הנעה אחורית. הבסיסית עם 201 כ"ס וסוללה בקיבולת 61.4Kwh וטווח רשמי של 550 ק"מ. גירסה נוספת נהנית ממנוע בהספק 308 כ"ס, סוללה בקיבות 82.5Kwh וטווח של 700 ק"מ, והגירסה הבכירה עם מנוע 523 כ"ס, סוללה בקיבולת 82.5Kwh וטווח של 650 ק"מ. טווחים אלו הינם הצהרת יצרן ויש להתייחס אליהם בבחינת 'כבדהו וחשדהו', עד למבחנים אמיתיים בהם נוכל לדווח על הטווח האמיתי. ל BYD SEAL אפשרות טעינת AC המוגבלת עד 7Kw או טעינת DC המוגבלת ל 150Kw.
עד כאן ההיכרות שלכם עם הדגם, ועכשיו לסיבה בגללה אני מספר לכם עליו,
ה BYD SEAL נבחן במבחן הריסוק הסיני ה C-Ncap (אותו מכון בדיקה שפירק (ממש) רכב סיני אחר לאחרונה), והצטיין עם חמישה כוכבי בטיחות וציונים פנימיים גבוהים. זה מאוד מעודד ואינדיקציה שבקרוב אולי נראה אותו בשווקים מערביים נוספים ובתקווה שגם אצלנו.
אם 'שלמה מוטורס' ימשיכו בעבודה המצוינת כמו שהם עושים עם ה Atto3 אין סיבה שלא נהנה גם אנחנו מה BYD SEAL בישראל.
קרדיט לתמונות: יצרן, C-Ncap
בגזרה אחרת, SAIC עוד יצרנית ענק סינית, המוכרת לנו כאן כיצרנית של MG וגם MAXUS, מפגיזה עם דגם רודסטאר מהמם לפנים.
למבוגרים כאן המכירים את ההיסטוריה של MG עוד לפני ששווקה בישראל כ Mobile Generation בעצם קראו ל Morris Garage והיא התמחתה במכוניות ספורט קלאסיות בסיסיות לכל כיס ונפש. הרודסטר החדש של MG שיקרא סייברסטר (Cyberster) מנסה לחדש את החוויה המזוקקת המקורית של רכב MG הקלאסיים, רק הפעם עם הנעה חשמלית מלאה.
ה Cyberster ייוצר עם גירסת גג בד, שוב כדי להחיות את החוויה המקורית של ה MG משנות ה 60 וה 70 של המאה הקודמת.
אין עדיין פרטים טכניים על הספקים, מומנט, סוללות או טווחים, אבל ניתן להניח ולא לטעות הרבה שהרכב יעשה שימוש ברכיבים קיימים של SAIC. ניתן לצפות לגירסות הנעה בעלות מנוע יחיד או שני מנועים לגירסאות ביצועים, אבל אם נזכרים במקור הפשוט והממכר של MG, גם מנוע יחיד יעשה את העבודה.
למהנדסי MG תהיה משימה קשה מאוד לכייל שלדה על מנת להחזיר חלק מהחוויה של ה MG המקוריות. עם זאת אל תטעו בהם לרגע – אם תוגדר להם מטרה שכזו, הם יבצעו אותה היטב.
הרכב ככל הנראה יוצג רשמית ב 2023, עם תחילת שיווק ב 2024.
לנו נותר לחלום ולקוות שקבוצת לובינסקי יבואנית דגמי MG לישראל, תרצה ותצליח לקבל הקצאות ולשווק את ה Cyberster במחירים הגיוניים בארץ הקודש.
קרדיט לתמונות – יצרן
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב