סובארו BRZ חדשה, סקודה אניאק קופה, גירסאות קיצוניות לאודי RS6 ו RS7 ולאון קופרה – למה מגיע לנו כל הטוב הזה?
קרדיט לתמונות: יח"צ, יצרנים.
קבוצת סמלת, יבואנית סובארו לישראל הודיעה על תחיל השיווק של רכב הספורט קופה הנחשק שלה – הסובארו BRZ. ה BRZ בתצורת קופה שתי דלתות 2+2 הפכה מיד עם השקתה בעולם (יחד עם התאומה שלה הטויוטה GT86) לאמת מידה עבור מכוניות ספורטיביות 'עממיות'. ה BRZ החדשה מונעת באמצעות מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר, בתצורת בוקסר (שתי בוכנות מול שתי בוכנות), עם תיבות הילוכים ידנית ואוטומטית, והנעה אחורית. עם הקפדה על משקל נמוך וחלוקת משקל אופטימלית בין הסרנים (53:47) הסובארו הזו ממשיכה להצהיר על כוונתה לספק לבעליה כיף במינון גבוה.
בשלב זה הוקצו לשוק המקומי 150 יחידות, במחיר החל מ 229,900 ₪.
קבוצת צ'מפיון, יבואנית דגמי אודי, סקודה, וקופרה לישראל הודיעה בימים האחרונים על מתקפה חושית רחבה על חובבי הרכב בישראל.
ראשית – הסקודה אניאק המשובחת מקבל גירסת קופה מרהיבה. האניאק קופה זהה לאחיו הרגיל מבחינה טכנית, כלומר רכב חשמלי מלא, מנוע בהספק 204 כ"ס, מומנט של 31.6 קג"מ וטווח מכובד מאוד, 500 ק"מ לפי תקן WLTP. כמו האניאק הרגיל גם האניאק קופה יכול לקבל טעינת DC מהירה עד 135Kw. האיבזור נדיב למדי בהתאם לרמת הגימור שתבחרו, ומערכות הבטיחות מקיפות כראוי.
לאניאק קופה ארבע רמות גימור – החל ב LOFT במחיר של 236,400 ₪, ה SUITE במחיר של 276,900 ₪, ה ECO SUITE במחיר של 278,900 ₪ וגירסת הספורטליין הבכירה במחיר של 287,900 ₪.
קופרה, המותג הספורטיבי של סיאט ממשיך להתרחב עם דגמים עדכניים של הקופרה לאון. הקופרה לאון (הלאון של סיאט היא רכב האצ'בק בגודל של פולקסוואגן גולף) משווקת עם שלושה מנועים של הקונצרן – המנוע הבסיסי טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, הספק של 150 כ"ס ו 25.5 קג"מ, עם תיבת הילוכים אוטומטית דו מצמדית DSG. הביצועים טובים – 0 ל 100 ב 8.7 שניות בדרך לההירות סופית של 214 קמ"ש. דגם ה טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר נהנה כבר מ 190 כ"ס ו 32.6 קג"מ, מזנק מרביצה ל 100 קמ"ש ב 7.2 שניות בדרך למהירות סופית של 227 קמ"ש. הדגם הספורטיבי הבכיר עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר כבר מספק 300 כ"ס ו 40.8 קג"מ. הביצועים בהתאם. זינוק לטרף ממנוחה ל 100 קמ"ש יארך 5.7 שניות, ותצטרכו להיות אמיצים למדי כדי לוודא את נתון המהירות הסופית שעומד על 250 קמ"ש.
המחירים – דגם ה 1.5 מתחיל ב 174,900 ₪ לפני רישוי ותוספות, ה 2.0 ליטר 190 כ"ס מתחיל ב 192,900 ₪ לפני רישוי ותוספות, ודגם ה 2.0 ליטר 300 כ"ס מתחיל ב 249,900 ₪.
עוד מקבוצת צ'מפיון – והפעם מותג Audi.
Audi משיקה בישראל שניים מדגמי הביצועים הקיצוניים שלה – גירסאות Performance ל RS6 Avant ול RS7 Sportback.
ההבדל הגדול הוא מנוע טורבו בנזין, עם שני מגדשי טורבו, תצורת V8 בנפח של 4.0 ליטר, עם הספק מירבי של 630 כ"ס ו 86.7 קג"מ מפלצתיים. המהירות המירבית מוגבלת מחשב ל 250 קמ"ש, והתאוצה מ 0 ל 100 אורכת 3.4 שניות. ההנעה 'קוואטרו' כפולה, תיבת הילוכים טיפטרוניק בעלת שמונה הילוכים, ודיפרנציאל מרכזי היכול להעביר את המומנט באופן משתנה, עד 70% קדימה או עד 85% אחורה. המתלים אדפטיביים כמתבקש בכלי רכב עם ביצועים קיצוניים. האיבזור כמקובל ב Audi נדיב ביותר.
המחיר של ה RS6 Avant Performance מתחיל ב 1,100,000 ₪, וה RS7 Sportback Performance מתחיל ב 1,129,000 ₪. תתחדשו!
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב