כשראיתי לראשונה את התמונות של הפיאט דובלו החדש, אני מודה שראיתי בעיני רוחי ישיבת הנהלה של PSA עם שני היועצים החיצוניים Pinky and the Brain בה הם מציגים מצגת "אנחנו יודעים מה נעשה היום – נשתלט על העולם".
למי שלא מחבר בין פיאט לבין PSA אזכיר כי מדובר בחברות אחיות בתאגיד רכב עצום שנקרא 'סטלנטיס', ומאגד בתוכו מגוון מותגים – פיג'ו, סיטרואן, אופל, פיאט, ג'יפ, אלפא-רומיאו, מזראטי, קרייזלר ועוד.
הדובלו היה המסחרית העירונית של פיאט מאז שנת 2000. בשנת 2010 הוצג הדור השני של הדובלו, ועכשיו, ב 2022 הוצג הדור השלישי שהוא למעשה עוד אח / שיבוט של הסיטרואן ברלינגו.
כפתורי ה copy – paste עובדים בקבוצת סטלנטיס שעות נוספות, ואני לא בטוח שזה רע. היתרונות לגודל, יתרונות המידע והידע הקיימים בקבוצה חייבים לבוא לידי ביטוי, ויש לנצלם עד הסוף. (האם נראה גירסת RAM או קרייזלר כמסחרית עירונית קטנה לשוק האמריקאי?)
הדובלינגו יושק עם מנועי בנזין, דיזל ועם גרסה חשמלית לחלוטין. המנועים עימם ישווק בחו"ל הם טורבו דיזל 1.5 ליטר בשני הספקים – 100 כ"ס ו 130 כ"ס, ותיבת הילוכים ידנית. תיבת הילוכים אוטומטית תוצע בדגם עם 130 כ"ס. גרסת בנזין תוצע עם מנוע פיורטק 1.2 ליטר. (זה המנוע המופיע במרבית דגמי פיג'ו וסיטרואן, בנפח 1199 סמ"ק. המנוע הוא בעל שלושה צילינדרים. זה חשוב כי באתר פיאט המנוע הזה רשום עם ארבעה צילינדרים. להערכתי טעות סופר באתר פיאט, או שזה מנוע חדש לחלוטין בהיצע, ואז זה מעניין מאוד. נעקוב.)
גרסה חשמלית תגיע עם סוללה בקיבולת 50KWH וטווח של 280 ק"מ לפי תקן WLTP. רכב זה יוגבל למהירות מרבית של 130 קמ"ש.
הדובלינגו הושק עם מפרט בטיחות מלא ומקיף, בלימה אוטונומית, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב ועוד. בחלק מהדגמים את המראה הפנימית שתהיה חסומה על ידי משטח ההטענה תחליף מצלמה שתסייע לנהג לראות את הנעשה מאחור.
הדובלו יצויד בדלתות הזזה הנפתחות במקביל לרכב, לטובת נוחות כניסה והטענה במקומות צרים.
כמקובל משפחת הברלינגו, הדובלינגו החדש יוצע בגרסאות נוסעים מפנקות ומרווחות עם שפע אבזור, ובגרסאות מסחריות המיועדות לעבודה.
כל זה כאמור באירופה, איך יגיע הדובלו החדש לארץ עדיין לא ידוע. יבואן פיאט קבוצת סמל"ת, יצטרכו למצוא את המפרט והמקום הנכון בשוק לשיווק הדובלו החדש, כמו גם תמחור מתאים ותפירת העסקה והתאמה המדויקת ללקוחות.
קרדיט לתמונות – אתר יצרן
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב