קבוצת כלמוביל יבואנית דגמי מרצדס השיקה הבוקר בישראל את רכב המנהלים החשמלי המרצדס EQE. ה EQE הוא הרכב השני אותו משיקה מרצדס הבנוי על פלטפורמה ייעודית EVA המשותפת גם עם רכב הפאר ה EQS, ולא הסבה של דגם קיים. פלטפורמה נוספת של מרצדס MMA מיועדת לדגמים הקטנים יותר.
השימוש בפלטפורמה הייעודית מאפשר למרצדס להגיש ללקוחות סגמנט רכבי המנהלים (האמיתי, ויסלחו לי כל מי שנוהג במשפחתית גדולה ומאמין שהוא עם רכב מנהלים) מרחב פנימי עצום, טווח נסיעה המספיק לכל משימה וביצועים ראויים כמתבקש מרכב יוקרה.
ה EQE וכל דגמי EQ של מרצדס מצויידים ביחידות הנעה ומיחשוב מייצור עצמי של מרצדס, כולל רכיבים המפותחים בישראל בעיקר בתחום הניהול והסייבר.
עיצוב האלקטרו מרצדס מנהלים מרשים ונאה, עם גריל אטום שכולו מלא בסמלי מרצדס, מרכב שכולו דמוי טיפה, ומספק לרכב מקדם גרר נמוך מאוד של 0.22Cd החשוב מאוד ליעילות האנרגטית של הרכב. נרשמה תלונה שלא ניתן לשים כוס קפה על הרכב, על אף משטח כי היא פשוט חליק ממנו.
ה EQE שאורכה הכולל עומד על 4.94 מטר, נהנית מבסיס גלגלים של 3.12 מטר נדיבים ביותר.
ל EQE מנוע חשמלי בהספק 292 כ"ס, וכ 57.0 קג"מ מרשימים שיטיסו את ה EQE מעמידה ל 100 קמ"ש ב 6.4 שניות, בדרך למהירות מירבית של 210 קמ"ש.
סוללת ה EQE בקיבולת 90.6KWh והטווח הכל-כך חשוב ברכב חשמלי עומד על 630 ק"מ מוצהר יבואן, עם זאת בפועל ככל הנראה שהטווח יהיה גבוה מכך בכמה עשרות ק"מ. הסיבה היא שהצהרת היבואן נעשתה מטעמי שמרנות, ובנהיגה חכמה ניתן להפיק מהרכב טווח גדול מכך.
ה EQE משווקת בארבע גרסאות: ה 350+ הבסיסית (שהיא הרבה דברים אבל לא בסיסית) תשווק במחיר של 499,900 ₪. גירסת ה 350+ AMG Line תימכר ב 539,900 ₪, גירסת ה 350+Electric ART שווק במחיר של 599,900 ₪, ואילו גירסת ה 350+ Electric ART AMG Line תשווק במחיר של 639,900 ₪.
כבר בקרוב תגיע גירסת EQE43AMG עם 470 כ"ס וטווח לפי WLTP של 533 ק"מ (להספק יש השפעה כמובן על הטווח) והיא תשווק במחיר של 899,900 ₪.
אם זה לא מספיק לכם, גירסת EQE53AMG תגיע גם, תהנה מהספק של כ 690 כ"ס ו 100 קג"מ (להלן EQE WTF??? 100 קג"מ??? שאלוהים יעזור למי שילחץ שם על הדוושה + אשמח לתאם נהיגת מבחן לתשומת לב…) היא תאיץ ל 100 קמ"ש ב 3.3 שניות קצרצרות. (מי שאומר לעצמו עכשיו אהה כמו טסלה פרפורמנס – לכו תחבטו לעצמכם בראש איזה עציץ. 0 ל 100 לא מגדיר סגמנט). גירסה זו תהנה מטווח של כ 520 ק"מ.
נמתין לקבלת רכב מבחן כדי לספר לכם איך הוא במציאות. כרגע זה נראה מבטיח מאוד.
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב