יוניון מוטורס, יבואנית דגמי טויוטה לישראל הודיעה הבוקר על תחילת שיווק הדור החדש של רכב השטח הפופולרי – טויוטה לנדקרוזר.
הדגם החדש שייקרא לנדקרוזר 250 מחליף את הלנדקרוזר היוצא שהיה שדרוג מתמשך לדגם בן למעלה מ 20 שנים. לאורך השנים היה הלנדקורזר רכב השטח המבוקש ביותר בקרב הצרכנים, ומתחילת השקתו בישראל בשנת 1998 נמכרו למעלה מ 28,000 יחידות, מתוכן כ 90% עדיין נוסעות, על אף שהוא גם חביב גנבי הרכב.
הלנדקרוזר החדש מציג תפיסה חדשה ורעננה של עיצוב חיצוני ופנימי, אבל שומר על מאפייני שטח מובהקים כמו שלדת סולם, הילוך כח, נעילות דיפרנציאל מקוריות (מרכזית – בכל הדגמים, אחורית בחלק מהדגמים), בקרת משיכה מתקדמת, וזויות גישה ונטישה ראויות לרכב שטח. מרווח הגחון של הרכב לא מרשים עם 20.5 ס"מ בלבד במרבית הדגמים.
הלנדקרוזר החדש מיוצר רק בגירסת מרכב ארוכה עם שבעה מקומות, כאשר האורך הכולל עומד על 4.925 מטר, בסיס הגלגלים 2.85 מטר, רוחב של 1.98 מטר (1.94 מטר בדגם הכניסה) וגובה של 1.925 מטר.
הלנדקרוזר עושה שימוש במנוע טורבו דיזל בנפח 2.8 ליטר עם הספק של 204 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ. ללנדקרוזר תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה הילוכים, וכמקובל במשפחת לנדקרוזר מאז שנת 2003, ההנעה כפולה קבועה, כלומר 4X4 כל הזמן. ללנדקרוזר יחסי העברה LOW (הילוכי כח), הוא שומר על עבירות בסיסית גבוהה, וניכר כי אנשי טויוטה יודעים היטב מה מצפים מהם הצרכנים שקונים רכב שמתהדר בשם 'לנדקרוזר'.
ללנדקרוזר חישוקי 18" למעט בדגם הסהרה סקיי הבכיר שמגיע עם חישוקי 20". מידות הצמיגים מתחילות ב 245/70/18 לדגם הסלקט, 265/65/18 לדגמי הלקשרי, לימיטד סקיי ופירסט אדישן, וצמיגי 265/60/20 לסהרה סקיי.
צריכת הדלק הרשמית עומדת על מעט פחות מעשרה ק"מ לליטר בתקן WLTP.
בתחום הבטיחות ציידו בטויוטה את כל הדגמים בלא פחות מתשע כריות אוויר, יחד עם שלל מערכות עזר ומערכות בטיחות אקטיביות מודרניות מסדרת Toyota Safety Sense 3.0 הכוללות בלימה אוטומטית, תיקון אקטיבי לשמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.
ביוניון מוטורס הפתיעו לדעתי עם מחיר כניסה אטרקטיבי מאוד היום לדגם ה SELECT שיעלה החל מ 400.0 אש"ח, דגם ה LUXURY ישווק במחיר של החל מ 440.0 אש"ח, דגם ה LIMITED SKY ישווק החל מ 470.0 אש"ח, ה SAHARA SKI במחיר של 510.0 אש"ח, ואילו הגירסה המוגבלת הנקראת FIRST EDITION תימכר במחיר של 550.0 אש"ח.
בחודשים האחרונים החלו בטויוטה להציע ללקוחות מתעניינים לשריין מקום בהזמנות הראשונות בתמורה ל 2000 ₪, ועד עתה נרשמו (ושילמו את המקדמה) מעל 4000 לקוחות פוטנציאליים.
להערכתי הלנדקרוזר החדש עומד להיות להיט מכירות בסגמנט כלי הרכב שעולם 350.0 אש"ח ולמעלה מכך. מחיר הכניסה ללנדקרוזר החדש נמוך בכמה עשרות אלפי שקלים מההערכות המוקדמות, ומדובר במחיר מצוין לדעתי.
עכברי השטח, אלו שבאמת מתכוונים לרכוש את הרכב על מנת לטייל איתו בנגב ולא בבתי קפה בהרצליה פיתוח יוכלו להסתפק בדגם הכניסה ובהפרש המחיר לשדרג את הרכב ולהתאים אותו לעבודת השטח. אחרים להערכתי ירכשו את דגמי הלקשרי והלימיטד סקי המאובזרים יותר. כך או כך – תחילת השיווק של הלנדקרוזר החדש היא בשורה משמחת בשוק רכבי השטח בעולם כולו, ובוודאי בישראל.
מבחן שטח אמיתי – בקרוב.
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב