ליפמוטור C10 – קרוסאובר חשמלי גדול ומרווח במחיר אטרקטיבי

הליפמוטור C10 המשווק בישראל על ידי סמלת מספק תמורה יוצאת דופן במחיר שלו, ואם משווים מימדים אזי הוא יהיה זול משמעותית מהמתחרים.

שבועות ספורים לאחר שזכתה להיות נציגת דגמי ליפמוטור בישראל, השיקה קבוצת סמלת את מותג ליפמוטור ואת הקרוסאובר החשמלי המתקדם ה C10.

גם אם ה C10 אינו מושלם, אפשר לסכם את השקת ה C10 בשני משפטים קצרים:

  • בסביבת המחיר בו הושק ה C10 יש לו יתרון כמעט בכל פרמטר על המתחרים.
  • בסביבת המימדים והאיבזור בו הושק ה C10 יש לו את יתרון המחיר על המתחרים.

כדי להבין את שני המשפטים הרשומים נצלול מעט להכיר את הרכב.

הליפמוטור C10 הוא קרוסאובר חשמלי מתקדם באורך כולל של 4.739 מטר, רוחב של 1.9 מטר ובסיס גלגלים של 2.825 מטר. יחד עם תכנון מתקדם של הרכב ורצפה שטוחה לחלוטין, מדובר ברכב מרווח מאוד מבפנים הן לנהג ולנוסע לידו, והן ליושבים מאחור.

לליפמוטור C10 מנוע חשמלי בהספק 215 כ"ס, מומנט של 32.6 קג"מ והנעה אחורית. את התאוצה מ 0 ל 100 קמ"ש ישלים ה C10 בתוך 7.5 שניות. לליפמוטור C10 סוללה בקיבולת 69.9Kwh המספקת טווח רשמי של 424 ק"מ WLTP. טעינה איטית AC במהירות של 6.6Kw וטעינה מהירה DC ב 84Kw.

העיצוב נאה למדי, גם אם לא מסובב ראשים, ומשחק בין משהו סטיישני גבוה לקרוסאובר. פנים הרכב נקי מאוד, עם אפשרות לבחירה בין שני צבעים פנימיים חום כאמל ושחור. אישית התחברתי יותר לשחור השמרני יותר.

העיצוב הפנימי נקי מאוד, עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25", יחד עם צג מולטימדיה בגודל 14.6" השולט על כלל מערכות הרכב. כרגע הרכב מגיע עם דונגל לטובת קישוריות, אבל בזכות עדכוני OTA שיש לרכב בעתיד הרכב יהיה כבר עם אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. לרכב גג פנורמי גדול כולל וילון גלילה חשמלי.

בתחום הבטיחות נהנה הליפמוטור C10 מציון מקסימלי 8 באיבזור בטיחות והוא כולל את כל המערכות המוכרות כמו בלימה אוטומטית, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב ועוד. הליפמוטור C10 עתיד לעבור את מבחן הבטיחות של ה EuroNcap בשבועות הקרובים, והציפייה היא לציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות.

הליפמוטור C10 משווק בשתי רמות גימור – דגם הסטייל במחיר של 170.0 אש"ח, ודגם הדיזיין במחיר של 185.0 אש"ח.

האחריות ל C10 עומדת על ארבע שנים / 100,000 ק"מ ועל הסוללה שמונה שנים / 160,000 ק"מ.

אם נסכם לרגע את הליפמוטור C10 – לחובתו טעינת AC איטית מדי, קישוריות מוגבלת משהו לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, ועוד שני פיצ'רים קטנים אליהם לא אכנס עכשיו אלא רק לאחר נהיגה ומבחן ברכב.

לגבי הטעינה, החל מבעוד מספר שבועות הרכב יגיע עם טעינת AC בקצב של 11Kw, ויתר הדברים ניתנים לתיקון באמצעות עדכון OTA. עד אז, חשוב לומר בהגינות, טעינה של 6.6Kw היא רחוקה מלהיות מושלמת, אבל היא גם לא דילברייקר. כשאתם ממהרים בכל מקרה אתם תטעינו בטעינה DC מהירה.

לזכותו מרווח פנימי ראוי, עיצוב נטול תקלות ובעיקר מחיר סופר תחרותי.

וכאן אני חוזר לשני המשפטים שרשמתי בהתחלה – ברמת המחיר שלו תוכלו לרכוש BYD Atto3 שקטן ממנו משמעותית ובעל טווח ריאלי קטן בכמה עשרות ק"מ.

אם תשוו את ה'ברזלים', כלומר המימדים והמרווח הפנימי ל BYD Seal U או לאקספנג G6 תגלו שהליפמוטור C10 לא נופל מהם, אבל הוא זול מהם בעשרות אלפי שקלים.

הליפמוטור C10 בתמחור הנוכחי שלו הוא חלופה אטרקטיבית מאוד.

תגובות גולשים

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן