New DS7
DS חשפה את הרענון לפרימיום SUV

ה DS7 Crossback עובר רענון מקיף ומשנה את השם ל New DS7
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

DS חשפה היום בהשקה בינלאומית את ה DS7 החדשה שתיקרא מעתה New DS7. במרכז החשיפה עמדה התפיסה של DS לפיה REFINEMENT IS A JOURNEY – שכל תרגום שלו לעברית חוטא למציאות. לא מסע ולא תהליך תארו במדויק את מה שאנשי DS ביקשו להעביר.

ה New DS7 ישווק באירופה עם שלוש גירסאות הנעה, כולן פלאג אין הייבריד – 225 כ"ס, 300 ו 360 כ"ס, כאשר שתי האחרונות משלבות שני מנועים חשמליים ובעלות הנעה כפולה. קיבולת הסוללה בגדמי ה PHEV עומד על 14.2KWH וטווח הנסיעה באמצעות הסוללה בלבד יעמוד על כ 65 ק"מ בתקן WLTP.

מחוץ לאירופה ישווק ה New DS7 גם עם מנוע דיזל 130 כ"ס, ושלושה מנועי בנזין – 130 כ"ס, 215 כ"ס ו 225 כ"ס. מה מתוך מגוון זה יגיע לארץ תלוי כמובן במשתנים רבים.  

בחזית ה DS החדש תהיה חתימת האור הייחודית של הרכב עם יחידות תאורה שקיבלו את השם המחייב  DS PIXEL LED VISION 3.0 ותאורת DRL ייחודית. גם מאחור קיבלה ה DS החדשה חתימת אור ייחודית, יחד עם לוגו עדכני שלא תוכלו לפספס איזה רכב נוסע לפניכם.

גם בתוך הרכב נמשך אותו עידון עיצובי, בהיבט של חומרים ותחושות. מעט הופתעתי לגלות בחלק מהסרטונים שהוצגו, שאנשי DS השאירו את ידית ההילוכים היפהפיה ולא עברו למתג כמו בבת הדודה העדכנית שהוצגה לא מזמן ה C5 Aircross.

ל  New DS7 מסך מולטימדיה בגודל 12" עם מגוון אפשרויות התאמה, וכמובן קישוריות מלאה.

גם לוח המחוונים מול הנהג הוא דיגיטלי בגודל 12" עם מבחר תצוגות בהתאם לבחירת הנהג.

ל DS החדשה מערכות בטיחות מקיפות כולל פונקציות לראיית לילה, וצריך יהיה לראות מה מתוך מערכות אלו יגיע גם לשיווק המקומי.

לא דובר בהשקה על גירסה חשמלית מלאה, אבל אם מסתכלים על היצע הדגמים של הקונצרן כולו, אני משער שזה רק עניין של זמן עד שנראה גם EV- DS7 .  

גם במקרה הזה, נמתין להשקה המקומית לרכב על מנת לחזור לדווח.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות גולשים

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן