לקסוס RX
הדור החדש של הקרוסאובר היוקרתי של לקסוס

הדור השישי של ה RX של לקסוס מושק עם הנעה היברידית, פלאג אין וטורבו הייבריד , גימור מוקפד ואיבזור מפנק.

לקסוס ישראל השיקה הבוקר בת"א את הדור החדש של הלקסוס RX, הקרוסאובר היוקרתי של החברה. ה RX של לקסוס הוצג לראשונה בשנת 1998, ונמכר בכ 3.5 מיליון יחידות ברחבי העולם. בישראל הוא הושק בשנת 2006, והיה הראשון בסגמנט שלו להיות מוצע לצרכנים עם הנעה היברידית המזוהה כל-כך עם היצרן (ויצרן האם).

עכשיו אנחנו עם הדור השישי של ה RX, שלוקח את החוויה צעד נוסף קדימה.

ה RX החדש לוקח את העיצוב המזוהה עם היצרן שלב אחד קדימה עם חזית דרמטית, עידונים לאורך כל הרכב, שילוב של יחידות תאורה מתקדמות, תא נוסעים מוקפד עוד יותר ומרווח למדי גם ליושבים מאחור.

בסיס הגלגלים של ה RX צמח בשישה ס"מ שלמים, והוא עומד עתה על 2.85 מטר מכובדים ומרווחים למדי.

ה RX החדש יוצע לקהל עם שלוש יחידות הנעה – היברידי, פלאג אין, וטורבו הייבריד לטובת ביצועים. דגם הכניסה ה RX350h עם הנעה היברידית המשלבת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר יחד עם מנוע חשמלי, והספק כולל של 250 כ"ס, צריכת דלק של כ 6.3 / 6.4 ליטר ל 100 ק"מ. דגם ה 350h מאיץ מעמידה ל 100 קמ"ש ב 7.9 שניות זריזות. את דגם זה ניתן לקבל בשתי רמות גימור Kyushu  הבסיסית ו Hadori המפוארת יותר.  

הדגם הבא הוא ה RX450h+ המגיע בתצורת פלאג אין הייבריד PHEV. גם כאן משולב מנוע בנזין 2.5 ליטר, ומנוע חשמלי הניזון מסוללה בקיבולת של 18.1Kwh. ההספק המשולב עומד על 309 כ"ס והתאוצה מעמידה ל 100 קמ"ש תגזול בדיוק 6.5 שניות מזמנכם. בטעינה מלאה מספקת הסוללה טווח של כ 67-68 ק"מ, התלויים מאוד בסגנון הנהיגה שלכם. גם ה 450H+ ניתן לרכישה בשתי רמות גימור – Hadori  הבסיסית לדגם זה ו Takumi הבכירה יותר.

הדגם הבכיר ביותר של ה RX הוא ה RX500h. דגם זה, היברידי כמובן, נהנה ממנוע טורבו בנזין בנפח 2.4 ליטר ומנוע חשמלי, עם הספק כולל של 371 כ"ס, וזינוק מעמידה ל 100 קמ"ש בתוך 6.2 שניות.

דגמי ה RX450h+ Takumi ו RX500h נהנים ממערכת מתלים אדפטיביים, ודגם ה 500h נהנה גם מהיגוי אחורי דינמי המסייע לנהג ומשתנה בהתאם למהירות. בנוסף מצויד הדגם במערכת הנקראת בלקסוסית Direct4 ונועד למתן משמעותית את השפעות העברת המשקל אחורה בהאצה וקדימה בבלימה.

ל RX מערכות בטיחות מלאות והיא מקבלת ציון איבזור בטיחות – 7 במפרט הבטיחות של משרד התחבורה. במבחני ריסוק את ה EuroNcap קיבלה ה RX החדשה ציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות ראויים. (לינק למבחן של ה RX)

המחירים של ה RX מתחילים ב 399,990 ₪ ל  350h Kyusho ( 439,990 ₪ לרמת גימור Hadori). ה RX450h+ Hadori  תעלה 464,990 ₪ (או 499,990 ₪ לרמת גימור Takumi) , ואילו ה RX500h F-Sport  תעלה 549,990 ₪. על אף שאבסולוטית מדובר בהרבה מאוד כסף, המחירים האמורים אטקרטיביים מאוד כאשר מעמידים אותם בהשוואה למתחרים.

עדכונים נוספים שהגיעו מלקסוס היו משמחים לא פחות:

  • נחיתתו הצפויה של ה LX600 המפלצתי שיעלה באיזור ה 1.0 מיליון ₪.
  • פתיחת סניף חמישי ללקסוס ב 2022 בבאר שבע, ופתיחת סניף שישי בנתניה ב 2023.
  • השקה קרובה של הלקסוס RZ החשמלית (אחות מפוארת לטויוטה BZ4X)

קרדיט לתמונות – יצרן

תגובות גולשים

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן