קבוצת כלמוביל, יבואנית דגמי ג'נסיס לישראל השיקה את הג'נסיס GV80 בגירסת קרוסאובר שבעה מקומות ובגירסת קרוסאובר קופה עם חמישה מקומות.
בג'נסיס לא מתביישים לסמן את הב.מ.וו X6 ואת המרצדס GLE קופה כמתחרות ראויות ל GV80 קופה, ובהתאם ציידו את שני הדגמים של ה GV80 במיטב איבזור הנוחות והבטיחות שיש לקונצרן להציע.
ה GV80 הוא SUV יוקרתי עם מימדים מרשימים הכוללים בסיס גלגלים של 2.955 מטר, ואורך כולל של כמ מ"מ מתחת ל 5 מטר. עיצוב ה GV80 ממשיך את מאפייני העיצוב המסורתיים של ג'נסיס, ולוקח אותם שלב אחד קדימה עם נגיעות עיצוב שצריכות להחניף ללקוח המעושר, כמו סבכה קדמית העשויה משתי שכבות, יחידות תאורה קדמיות סופר מתוחכמות, חישוקים בגודל 20" או 22" תלוי גירסה ועוד.
פנים הרכב מרשים מאוד גם הוא עם מושבים קדמיים חשמליים, מחוממים ומאווררים עם עיסוי, חימום גם למושבים האחוריים, ריפודי עור, שימוש בקרבון פייבר אמיתי ועוד. ל GV80 מסך מולטימדיה משולב עם לוח מחוונים בגודל 27", תומך עברית וכמובן עם קישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.
ה GV80 מצוייד במנוע טורבו בנזין בנפח 3.5 ליטר, ובתצורת V6. בגירסת ה SUV מפיק המנוע 375 כ"ס ו 54 קג"מ, המזניקים את ה GV80 מעמידה ל 100 קמ"ש ב 6.2 שניות. בגירסת הקופה המעט יותר ספורטיבית מפיק המנוע 409 כ"ס ומעל 56 קג"מ, המאיצים את הג'אמוס הקוריאני ל 100 ב 5.9 שניות. המהירות הסופית בשני הדגמים זהה ועומדת על 240 קמ"ש. כמו כן, בשני הדגמים ההנעה כפולה וקבועה.
מה שכרגע חסר ב GV80 הם עידכוני OTA ואפליקציה למשתמשים ברכב.
בתחום הבטיחות ציידו בג'נסיס את ה GV80 בכל ארסנל מערכות הבטיחות המתקדמות שברשותם וזה כולל עשר כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב כולל שמירה על מרכז נתיב, מניעת התנגשות אקטיבית בעת מעבר בין נתיבים, מצלמות 360 ועוד. ציון איבזור הבטיחות עומד על 7.
ה GV80 בגירסת ה SUV עם שבעה מקומות ישווק בשתי גירסאות אלגנט ולקשרי ובמחירים של 569,000 ₪ ו 639,000 ש" בהתאמה. דגם ה GV80 קופה ישווק גם הוא בשתי רמות גימור, לקשרי במחיר של 669,000 ₪ ואולטימייט במחיר של 719,000 ₪.
בכלמוביל עידכנו כי גם גירסאות הקונספט של ג'נסיס, ה X Trilogy Concept דגמי קונספט מרהיבים של ג'נסיס צפויים להגיע לייצור סדרתי, לרבות יבוא לישראל. גם דגמי הספורט הקיצוניים של ג'נסיס, סדרת Magma של היצרן הקוריאני צפויים להגיע לישראל.
בג'נסיס ישראל עמלים בימים אלו גם על פתרון של ג'נסיס סרטיפייד, רכבי ג'נסיס יד שניה, שיבטיחו ללקוחות הממשיכים את אותה חווית קניה ושימוש כמו ללקוחות היד הראשונה.
מותג Lynk & C0 מותג הסמי-פרימיום של ענקית הרכב הסינית ג'ילי, השיק באירופה את ה Lynk&Co 02 – קרוסאובר חשמלי בסגמנט C-Suv.
כאן נכון לעשות 'סדר' קטן. ג'ילי הענקית מחזיקה בשלל מותגים ושיתופי פעולה עם חברות בכל העולם. סמארט לדוגמא היא שת"פ של ג'ילי עם מרצדס. וולוו השוודית היא בבעלות ג'ילי, וכך גם מותג הספורט פרימיום פולסטאר שהיה בבעלות וולוו. את ג'ילי אנחנו גם מכירים מהג'יאומטרי C המשווק בהצלחה גדולה בישראל, וגם את מותג זיקר המשווק כאן את ה 001 המרשימה ואת ה X הקרוסאוברית.
לינק & קו הוא מותג סמי פרימיום שמטה הפיתוח שלו יושב מרחק תחנת אוטובוס ממטה הפיתוח של וולוו בשוודיה, ושיתוף הפעולה בין שני המותגים הדוק ביותר. כך הלינק & קו 01 המשווקת בישראל מזה כמעט שנתיים, חולקת מכלולים רבים עם הוולוו XC40PHEV וניכך בה לא מעט מה DNA הוולוואי.
עכשיו חושפת לינק & קו את הרכב החשמלי הראשון מתוצרתה, המקבל את המיתוג המפתיע לינק & קו 02.
ה 02 הוא קרוסאובר חשמלי מתקדם, עם עיצוב מובחן וברור, בסגמנט הצפוף C-SUV. ללינק & קו 02 בסיס גלגלים נדיב למדי הנמתח על לא פחות מ 2.755 מטר, והוא מהגבוהים בקטגוריה (לשם ההשוואה, יונדאי טוסון עם בסיס גלגלים של 2.68 מטר). האורך הכולל של ה 02 עומד על 4.46 מטר, והרוחב 1.845 מטר. ל 02 מנוע חשמלי בהספק של 272 כ"ס ומומנט של 35 קג"מ, המניע את הגלגלים האחוריים, ומספק תאוצה מעמידה ל 100 קמ"ש בתוך 5.5 שניות.
ל 02 סוללה בקיבולת 66Kwh, עם אפשרות לטעינה מהירה DC בקצב של עד 150Kw ואילו בטעינה איטית AC הרכב נטען בקצב של 11Kw (ברמת גימור Core) או 22Kw (ברמת גימור More).
הטווח המוצהר עומד על 435 ק"מ או 445 ק"מ בתקן WLTP ל Core / More בהתאמה.
העיצוב של ה 02 ייחודי ומעניין מאוד, עם מבנה של קרוסאובר קופה. יחידות תאורה קדמיות משולבות פסי לד אנכיים, מבנה דלת אחורית המשתפל כלפי מעלה, וחתימת אור ייחודית מאחור עם פס אדום לרוחב כל הרכב, המחולק לארבעה מקטעים על ידי פס לד אנכי. עיצוב מעניין מאוד, ולטעמי גם יותר 'קל לעין' מחלק מהמתחרים.
השיווק בישראל צפוי להיות עוד השנה ב 2024, מחירים בישראל עדיין אין.
הקוראים החדים מביניכם שמשהו מצלצל להם מוכר, לא טועים. חלק גדול מהצפיפות בסגמנט ה C-SUV החשמלי נוצר על ידי ג'ילי בעצמה, שכבר היום מיוצגת כאן עם שלושה דגמים, אחים תאומים אך לא זהים, הסמארט #1 מהשווקת על ידי כלמוביל, הוולוו EX30 המשווקת על ידי מאיר (שהיא גם יבואנית לינק & קו לישראל) והזיקר X המיובאת על ידי גיאו מוביליטי השייכת ליוניון מוטורס. לזכות ג'ילי ניתן בהחלט לומר כי כל אחד מהמותגים – וולוו, זיקר וסמארט הצליח לצקת ברכב 'שלו' התנהגות ותחושה שונים, וההבדלים ממש מורגשים, כך שיש לצפות כי הלינק 02 תרגיש שונה משלוש אחיותיה.
לנוחותכם ריכזתי כאן טבלה השוואתית קצרה בין הדגמים השונים, כי אירוע כזה עוד לא היה לנו כאן:
מותג | דגם | קיבולת סוללה (KWH) | טווח | הספק (כ"ס) | הנעה | בסיס גלגלים (מטר) | אורך כולל (מטר) | מחיר (אש"ח) |
| |
לינק & קו | 02 Core | 66 | 435 | 272 | אחורית | 2.755 | 4.46 | טרם פורסם | ||
02 More | 66 | 445 | 272 | אחורית | 2.755 | 4.46 | ||||
וולוו | EX30-single Motor | 51 | 337 | 272 | אחורית | 2.65 | 4.233 | 180 | ||
EX30-Extended Range | 69 | 476 | 272 | אחורית | 2.65 | 4.233 | 210 | |||
EX30-Twin Motor Performance | 69 | 450 | 428 | כפולה | 2.65 | 4.233 | 234 | |||
זיקר | X – RWD Long Range | 66 | 445 | 272 | אחורית | 2.75 | 4.432 | 185 | ||
X – AWD Krypton | 66 | 425 | 428 | כפולה | 2.75 | 4.432 | 210 | |||
סמארט #1 | Pro+ | 66 | 400 | 272 | אחורית | 2.75 | 4.27 | 195 | ||
Premium | 66 | 400 | 272 | אחורית | 2.75 | 4.27 | 220 | |||
Brabus | 66 | 440 | 428 | כפולה | 2.75 | 4.30 | 250 |
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב