
אירועים שיווקיים של יבואני רכב בדרך כלל פחות מעניינים אותי, בטח לא להגיע פיזית, ו'עוד יותר פחות' גם לכתוב עליהם. ה 'בדרך כלל' מצביע על היוצא מהכלל, וזהו אירוע המכירות שערכה 'דלק מוטורס' יבואנית דגמי פורד לישראל, בדגש על הפורד ברונקו, רכב שטח שלדעתי הוא הטוב ביותר בסגמנט שלו.
כמעט שנתיים עבור מאז הברונקו כיכב במבחן שטח ב'car-pad', ואתם יכולים להתרשם בשני המבחנים שפרסמתי לרכב – ההקדמה והכביש, ומבחן השטח.
רמת הביצוע שלה רכב היתה כל-כך גבוהה, עד שאחד מהמשתתפים במבחן רכש לעצמו ברונקו שכזה, ומאז קשה לכולנו למחוק לו את החיוך מהפרצוף כשאנחנו יורדים לשטח.
נתוני משרד התחבורה העלות כי מתחילת השיווק של הפורד ברונקו עלו לכבישי ישראל 347 ברונקו – 290 בייבוא סדיר ו 57 במבוא מקביל. כאן חשוב לציין כי תחילת השיווק לוותה במחסור גדול במלאים, ואין לי ספק כי אלמלא אותו מחסור הכמות היתה גבוהה משמעותית.
הפעם האירוע מעט שונה, לא רק מכוניות יפות ומלוקקות באולם תצוגה, עם רולאפים שמבשרים על מבצע כזה או אחר. ב'דלק מוטורס' לקחו את אירוע המכירות למקומות אחרים. אם הברונקו כל-כך מרשים בשטח, למה שלא ניתן ללקוחות ולמתעניינים לחוות את היכולות של הברונקו בשטח, וכך נבנה מסלול שטח אתגרי , הובאו מדריכי שטח מקצועיים, והמוזמנים יכלו ללמוד על יכולות הברונקו מכסא הנהג.
מסלול השטח שנבנה, כלל בריכת בוץ עמוקה, משטח החלקה בו ניתן היה ללמוד על יכולות נעילת הגלגל הפנימי על קרקע ללא אחיזה, מסלול שיפוע צד, עליה תלולה (ובמידת מה מסוכנת בשעת הבוקר המוקדמת בה נהגנו ברכב), ולסיום סדרת בורות עמוקים להדגים את יכולות הרכב גם במהלכי מתלה וגם בנעילות הדיפרנציאל המקוריות של הרכב.
על סדרת הבורות אני רוצה להתעכב לרגע. כשאתה רוצה להדגים יכולת של רכב שטח עם הצלבות, מספיק לחפור את הבורות לא עמוק מדי, מספיק כדי שהרכב ידגמן גלגל מונף באוויר וכולם ימחאו כפיים. מבט מעמיק על המסלול העלה שדווקא פני הקרקע היום חרושים במיגוני הגחון של הברונקו, כלומר הבורות היו עמוקים מאוד, עד כדי החלקה של גחון הרכב על הקרקע. מכוון או לא, זה בהחלט היה מרשים.
לרוכשי הברונקו באירוע המכירות הוצעו גם הטבות שתי הטבות למחירה מתוך ארבע מוצעות:
מדיווחים לא רשמיים אני יכול לומר כי נרשמו עשרות הזמנות באותם ימי מכירות.
את ההתרשמות שלי מהנהיגה בברונקו אתם יכולים לראות בעמוד הטיקטוק שלי, חפשו 'יואב פולס – אתר car-pad'.
אני מתחייב כי במידה ויבואנים נוספים יעשו אירועים דינמיים שמאפשרים ללקוחות לחוות את יכולות הרכב באמת, תזמינו, ואני מבטיח לצלם ולכתוב.
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב