דלק מוטורס משיקה את הריינג'ר החדש, E-Transit ו F250 / F350 מעודכנים

הפורד ריינג'ר החדש עושה עליה לארץ הקודש יחד עם פורד טרנזיט חשמלי, וגירסאות מאובזרות של ה F250 וה F350

דלק מוטורס, יבואני רכבי פורד לישראל, השיקו היום בגזרת המסחריות מספר דגמים חדשים, מחודשים ועדכניים בישראל.

את מרבית העניין מבחינתי ריכז הפורד ריינג'ר, פיקאפ (טנדר בעברית) 1 טון המתחרה בעמיתיו לסגמנט (היילקס, דימקס, טרייטון ואפילו מוסו).

הריינג'ר שיהיה דגם חדש בישראל הוא רכב אלמותי בארה"ב, עם קהל מעריצים מחוף לחוף, כאשר בגירסה העדכנית שלו הוא חולק פלטפורמה עם הפורד ברונקו שנהנה מהסכמה די רחבה כי מדובר ברכב השטח הסדרתי הטוב ביותר המשווק היום.

על אותה פלטפורמה עיצבו בפורד פיקאפ מעוצב ונאה למדי, עם תא נוסעים מודרני ונעים. עד כמה שניתן לעצב רכב כמו פיקאפ 1.0 טון, לא תוכלו להתבלבל בין הריינג'ר למתחריו. חזית אנכית לחלוטין, יחידות תאורה ראשיות משולבות פס לד דק העוטף צמד פנסים רבועים אנכיים. גריל שחור וניצב ובאמצע סמל פורד. גם מכסה המנוע כוחני עם זויות ותפיחות התורמות למראה הקשוח. התוצאה לא דומה לאף טנדר אחר.

בתוך הרכב שילבו פורד תא נוסעים מודרני עם לוח מחוונים דיגיטלי גדול ומסך מולטימדיה אנכי גדול, עם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.  הדשבורד עצמו שטוח בחלקו העליון ואנכי לחלוטין עם מספר תאי איחסון פתוחים. התוצאה מאוד 'ג'יפאית' ומשדרת תכליתיות.

הריינג'ר ישווק בישראל בשתי גירסאות XLT ו WildTrak (מישהו אמר ברונקו?). שני הדגמים מצויידים במנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר, כאשר ב XLT הוא מפתח 170 כ"ס ו 41.3 קג"מ, ובגירסת ה WildTrak המנוע מפתח 205 כ"ס ו 50.9 קג"מ. ב XLT תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים, וב WildTrak תיבת הילוכים עם עשרה הילוכים. ההנעה כמובן כפולה בשני הדגמים, וחובבי השטח ימצאו גם נעילת דיפרנציאל אחורי מקורית.

האורך הכולל של הריינג'ר 5.37 מטר, עם בסיס גלגלים של 3.27 מטר, ומידות הארגז 1.564 / 1.224 / 0.51 לאורך, רוחב (בין בתי גלגלים), גובה בהתאמה.

לריינג'ר מערכות בטיחות מקיפות והוא מקבל ציון 6 באיבזור בטיחות, וחמישה כוכבי בטיחות ב EuroNcap.

המחירים לריינג'ר עומדים על 325.0 אש"ח ל XLT, 335.0 אש"ח ל XLT Chrome Package, 365.0 אש"ח ל WildTrak ועד 385.0 אש"ח ל WildTrak Edition. המחירים כוללים מע"מ. זה חשוב להמשך.

רמה אחת למעלה נמצאת סדרת F של פורד, כאשר כאן השיקה דלק מוטורס את ה F250  וה F350 העדכניים בכמה גירסאות.

את ההשקה התחילו בפורד בציון מנוע ה 250/350 ויש סיבה. מנוע טורבו דיזל בנפח 6.7 ליטר, בתצורת V8 המספק 475 כ"ס ו 145 קג"מ. תיבת הילוכים אוטומטית עם עשרה הילוכים, 4X4 ונעילת דיפרנציאל אחורי. אם לא ירדו לכם המספרים אז אני רושם שנית 475 כ"ס ו 145 קג"מ.

גם כאן השקיעו בפורד בעיצוב חיצוני מובחן, ועיצוב פנימי עדכני ומודרני. שני המפלצים מקבלים רמות איבזור Lariat  ו Tremor, כשזה האחרון מקבל שדרוג למנוע הצנום וסוגר 500 כ"ס עגול, ו 166 קג"מ.

ה 250 / 350 נהנים מכושר העמסה של 1378 ק"ג / 1993 ק"ג, וכושר גרירה של 3500 ק"ג לנגרר עם בלמים.

תאי הנוסעים עודכנו והותאמו ל 2024, עם לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה עם קישוריות אלחוטית ועוד.

גם בתחום הבטיחות סגרו בפורד פערים וציידו את המפלצות בבלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, התראה על שטחים מתים, שמירה על מרכז נתיב ועוד.

המחירים החל מ 315.0 אש"ח ל F250 Lariat, 345.0 אש"ח ל F250 Tremor ו 325.0 אש"ח ל F350Lariat. לפני שאתם מתלהבים ורצים להזמין אני מזכיר שהמחירים לפני מע"מ.

הרכב האחרון שהושק היום, הוא הפורד E-Transit החשמלי.

המסחרית הפופולרית של פורד מקבל הנעה חשמלית מלאה, עם מנוע חשמלי בהספק של 269 כ"ס ו 43.8 קג"מ. סוללת ה E-Transit בקיבולת 68Kwh ומספקת טווח של 305 ק"מ WLTP. טעינת הסוללה יכולה להיעשות באמצעות טעינה איטית AC בקצב של 11Kw או טעינה מהירה DC בקצב של עד 115Kw.

תא הנוסעים של ה E-Transit הותאם להנעה החשמלית, והוא מספק סביבת עבודה מודרנית ונעימה. לוח המחוונים נותר אנלוגי ופונקציונלי, אולם לרכב מסך מולטימדיה בגודל 12" עם קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי כמקובל.

ל E-Transit  כושר העמסה של 1.2 טון, אולם הודות למבנה הגבוה של הרכב הוא יכול להכיל מעל 10 קוב מטען. בעבר כתבתי שכל ההובלה העירונית חייבת לעבור כבר להנעה חשמלית, וה E-Transit רק מוכיח את זה שוב. אין סיבה שבמרכזי הערים סחורות ישונעו עם מנועי דיזל או בנזין מזהמים.

גם כאן מערכות בטיחות מודרניות מקיפות הכוללות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ועוד.

האחריות עומדת על 3 שנים או 100,000 ק"מ, כאשר לסוללה אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ.

עכשיו נותר לתאם מבחנים לכלי הרכב השונים ולראות איך הם מבצעים באמת.

קרדיט לתמונות – יח"צ

תגובות גולשים

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן