אופל מוקה החדשה
השקה מקומית של הג'יפון החדשני של אופל

אופל השיקה היום את המוקה החדשה - ג'יפון אורבני מעוצב, בגירסאות בנזין וחשמל, ומתחילה במהפיכה מותגית שנועדה לשנות תפיסות וקהלים. קרדיט לתמונות - רונן טופלברג

קבוצת לובינסקי השיקה היום את האופל מוקה הכל חדשה בגירסאות בנזין וחשמל.

המוקה החדשה מסמלת את הכיוון החדש אליו הולך מותג אופל תחת כנפי PSA, ועכשיו גם במסגרת סטלנטיס.

המוקה החדשה נהנית מעיצוב צעיר, עדכני ומתוחכם הפונה לקהלים שונים ממה שהמותג פנה בעבר. כזכור, בעבר הרחוק, מותג אופל היה מותג שמרן שפנה לקהלים מבוגרים ברוחם. עם המוקה החדשה המותג פונה לקהל צעיר ברוחו, מתקדם טכנולוגית חדשני ועדכני.

השינוי המשמעותי והבולט ביותר לעין זה עיצוב המוקה החדשה, שלא דומה לשום רכב אחר שיסע לידכם, בין אם זו גירסת הבנזין ובין אם זו הגירסה החשמלית המלאה.

מספיק להסתכל על עיצוב החזית של המוקה החדשה, דמוית מצפן כדברי אמיר אורזל מנהל מותג אופל – סמל ה Z בעצם מסמל את החדשנות הטכנולוגית של העידן בו נוסדה אופל. החדשנות אינה ברק כמו שגם אני חשבתי אלא Z כאשר הכוונה היא לרמוד לחדשנות של כלי הטייס החדשני המופלא – הצפלין. היום עושה אופל שימוש באותה Z כאשר קווי עיצוב על מכסה המנוע ובחזית הפגוש מצביעים על צפון / דרום, ויחידות הלד הצרות בחזית מצביעות על מזרח / מערב. הנה למדנו משהו חדש ומעניין, ומעכשיו תראו אותו עם כל אופל חדשה על הכביש.

המוקה החדשה מדגישה ארבעה רכיבים עיקריים, בשפת אופל:

  • VIZOR– חזית מותגית חדשה ועדכנית בהתאם לשפת המותג
  • PURE PANEL– לוח מחוונים ומולטימדיה משולבים יחד באמצעות מסכים
  • DETOX– ניקיון עיצובי לטובת סביבה פנימית נקיה מרעשים ואינטואיטיבית
  • BEV / ICE– דגמים חשמליים ודגמים עם מנועי בעירה פנימית, בנזין במקרה של המוקה.

המוקה תגיע בארבע רמות גימור – שלוש לבנזין, ואחת לחשמלית. לבנזין ELEGANCE, GS LINE ו  ULTIMATE ואחת לחשמלית E-ULTIMATE

כל הדגמים שיגיעו לארץ נהנים ממערכות בטיחות מקיפות, ובהתאם מקבלים ציון 7 במפרט הבטיחות של משרד התחבורה.

האחריות עומדת על ארבע שנים מלאות או 120,000 ק"מ, והאחריות על הסוללה עומדת על 8 שנים ו 160,000 ק"מ.

מנוע הבנזין הוא מנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר פיורטק, המספק 130 כ"ס ו 23.4 קג"מ.

המנוע החשמלי הוא בהספק של 136 כ"ס, 26.5 קג"מ וסוללה של 50 קוט"ש המספקת לרכב טווח  נסיעה של 338 ק"מ.

המחירים מתחילים ב 132,990 ₪ לבנזין אלגנס, 136,990 ₪ לבנזין GS LINE, 141,990 ₪ לבנזין ULTIMATE, ו 158,990 לחשמלית E-ULTIMATE.

למי שמתרעם על המחיר ומבקש להשוות לדגמים בסיסיים של B-SUV מבהירים בלובינקי כי התחרות שלהם היא לא שם אלא ב B-SUV היקרים יותר ב high-end level מבחינת עיצוב, בטיחות, ואיבזור.

כל לקוחות אופל יהנו מהצעת ערך הכוללת מחיר מחירון לרכב הנוכחי בקניית מוקה חדשה.  

מי שביקר בחניון התחתון של מתחם לובינסקי, ראה כבר את המוקה חונה שם מזה מספר שבועות. ההשקה עכשיו נערכה לאחר שהיבואנית קיבלה התחייבות כי תקבל מעשית כ 100 כלי רכב מדי חודש, ואם ניתן אז גם יותר, דבר המאפשר השקעה שיווקית אמיתית בהחדרת הדגם לארץ.

גם אולם התצוגה החדש של מותג אופל בת"א מדבר בשפה חדשנית ונקרא Mokka store TLV, ולא יהיו בו עמדות 'רגילות' של נציגי מכירות אלא שפת עיצוב וממשקים המתאימים לצרכני המוקה החדשה.

לגבי ציונים במבחני הריסוק של ה EuroNCAP, המוקה נבחנה עם גירסת מערכות בטיחות בסיסיות שונות מהמשווק בארץ, ובהתאמה המכונית קיבלה רק ארבעה כוכבים במבחני הריסוק. בארץ משווקת המוקה עם מערכות בטיחות ברמה גבוהה יותר (מבוססת רדאר ולא מצלמה) שאם היתה נבחנת ככל הנראה היתה מקבלת 5 כוכבי בטיחות.

קצת על מותג אופל,

המותג מכוון כבר ל 2028 לייצור של מכוניות חשמליות בלבד, ללא מנועי בעירה פנימית.

כבר ב 2022 צפויים לנחות כאן האופל אסטרה החדשה והגרנדלנד העדכני, ויחד עם הקרוסלנד תשלים החברה את קשת הדגמים המשווקת בישראל.

הקהל אליו פונה המותג כאמור הוא קהל שונה מבעבר, והיבואנית שמה על כך דגש.

אז לסיכום – אופל מוקה חדשה, יפהפיה, צעירה, אורבנית, מאובזרת מאוד, ונקווה שתמשוך את כל מותג אופל למעלה.

תגובות גולשים

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן