קבוצת כלמוביל, יבואנית מרצדס, מיצובישי, יונדאי וג'נסיס השיקה היום את הג'נסיס GV60 – הקרוסאובר החשמלי של מותג היוקרה הקוריאני.
לאלו מכם ששומעים את השם ג'נסיס בפעם הראשונה, מדובר במותג היוקרה של קונצרן יונדאי, כמו לקסוס של טויטה, אקורה של הונדה ואינפיניטי של ניסאן. המותג הוקם לפני כשש שנים, משווק שישה דגמים ב 17 מדינות, ועד היום מכר כ 700,000 כלי רכב בעולם.
ג'נסיס הושקה בישראל לפני כשנה, ונהנית מאמון לא מפתיע של קהל צרכני מותגי היוקרה, עם למעלה מ 700 מסירות מאז ההשקה.
הג'נסיס GV60 היא הרכב החשמלי השני שמשיקה החברה (אחרי ה G80 שעבר התאמה להנעה חשמלית), והראשון שפותח על פלטפורמה חשמלית ייעודית של הקונצרן ה E-GMP (Electric-Global Modular Platform) המשותפת גם לאיוניק 5 המבריקה וגם לקיה EV6 שתושק בקרוב בישראל.
המעבר להנעה חשמלית הוא נדבך משמעותי באסטרטגיה של ג'נסיס, כאשר החל משנת 2025 יושקו רק דגמים חשמליים, ועד 2028 יושקו 6 דגמים כאלה. לפי היצרן עד 2030 כל רכבי המותג יהיו חשמליים, ואילו ב 2035 גם המפעל יהפוך למפעל שאינו מזהם.
בג'נסיס עוסקים רבות באיפיון קהל הלקוחות עם תפיסות קוריאניות מסורתיות של אירוח הלקוח. בהתאם, אולמות התצוגה יפתחו עד שעות הערב המאוחרות, והמבקרים ביום שישי מוזמנים לקחת איתם חלה לשבת. (אל תבקשו בנוסף גם סיר חמין).
אם יש דבר שאני כבר יכול לומר אחרי שראיתי את הרכב במציאות זה שהתמונות לא עושות עימו חסד. במציאות מדובר ברכב יפהפה באופן שלא מתבטא במרבית הצילומים של הרכב.
ה GV60 ישווק בישראל עם סוללה בקיבולת 77.4Kwh, טעינה במהירות מקסימלית של 350KW , טווח מקסימלי של 517 ק"מ, אפשרות V2L (המאפשרת לחברת את הרכב לצרכני חשמלי חיצוניים), ועוד.
שילדת ה E-GMP מציעה כאן גמישות רבה בהתאמת הרכב לצרכים, ובהתאם בסיס גלגלים של 2.9 מטר (בהשוואה ל 3.0 מטר של האיוניק 5), גובה של 158 מטר, אורך כולל של 4.515 מטר ורוחב של 1.89 מטר. המשקל מתחיל ב 2050 ק"ג ועד 2220 ק"ג בהתאם לרמת הגימור וההנעה.
ה GV60 יצוע ללקוחות עם גירסת הנעה אחורית, 228 כ"ס, מעל 35 קג"מ, טווח של 517 ק"ח ונתוני תאוצה 0 ל 100 של 7.8 שניות. גירסת ההנעה הכפולה נהנית כבר משני מנועים ו 318 כ"ס וכ 61 קג"מ. בהתאם הטווח יורד מעט לכ 470 ק"מ, והתאוצה מעמידה ל 100 קמש תארך 5.5 שניות. אם זה לא מספיק, קחו את גירסת ה TOP עם שני מנועים, 489 כ"ס, ומעל ל 70 קג"מ. הטווח 466 ק"מ, והתאוצה מעמידה ל 100 קמ"ש תיקח לכם 4 שניות.
אני מצרף סרטוני תדמית של היצרן, רק כדי שהיח"צ לא יכעס עלי אח"כ כשנשחזר את התמונות כאן בארץ באיזור שיבטה. 'אתם התחלתם'.
כמו בכל דגמי ג'נסיס, גם ה GV60 מבליטה את קווי העיצוב וסימן ההיכר של ג'נסיס עם שני קווים מקבילים שתמצאו אותם מוטמעים ברכב במספר רב של מיקומים. ל GV60 רשימת איבזור שאינה נגמרת, מערכת סאונד של Bang & Olufsen, מראות צד דיגיטליות, שפע של עור ועוד ועוד. דגש חשוב הוא איבזור בטיחות כולל המקבל ציון 8 במפרט האיבזור הבטיחותי של משרד התחבורה.
המחירים מתחילים ב 295.0 אש"ח לרמת גימור פרימיום עם הנעה אחורית, 315.0 אש"ח לגירסת הדואל מוטור באותה רמת גימור. הדואל מוטור ברמת גימור לקשרי תעלה 342.0 אש"ח, ואילו שתי רמות הגימור הבכירות האולטימייט, והאולטימייט ספורט יעלו לכם 439.0 אש"ח. במחיר הזה תקבלו גם חבילת טיפולים מלאה, עמדת טעינה ביתית, אחריות מלאה לשלוש שנים או 100,000 ק"מ, ואחריות מורחבת ליחידת ההנעה החשמלית לשבע שנים או 150,000 ק"מ.
עוד על ה GV60 כאשר אבחן אותה 'על אמת'.
קרדיט לתמונות ולוידאו – יח"צ יצרן
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב