
דגמי אוואטר (AVATR) עתידים להגיע לישראל בשבועות הקרובים באמצעות ייבוא ישיר ומסודר של קבוצת אלבר. אוואטר הוא מותג חדשני פרי שיתוף פעולה בין חברת צ'נגן ויצרנית הסוללות CATL והוא משלב את יכולות הייצור והתכנון של צ'נגן, מהיצרניות הגדולות והוותיקות בסין, לבין חברת CATL אחת מענקיות ייצור הסוללות בעולם המייצרת סוללות לכלי רכב חשמליים ליצרניות גדולות ומוכרות דוגמת טסלה, קבוצת PSA ( פיג'ו, סיטרואן, אופל), יונדאי, הונדה, BMW, טויוטה, פולקסווגן ועוד.
הדגם הראשון הצפוי להגיע לישראל הוא האוואטר 11 ( AVATR ONE ONE) קרוסאובר פרימיום חשמלי בעיצוב קרוסאובר קופה, באורך כולל של 4.88 מטר, בסיס גלגלים של 2.98 מטר, רוחב של 1.97 מטר וגובה של 1.6 מטר. המימדים מצביעים על מרווח פנימי מעולה לטובת היושבים מאחור.
האוואטר 11 תוכנן ועוצב בגרמניה, במרכז המו"פ של החברה במינכן, דבר המעיד כוונות היצרנית לשווקים מערביים.
האוואטר 11 ישווק בישראל בשתי גרסאות הנעה – אחורית וכפולה. לגרסת ההנעה האחורית מנוע חשמלי בהספק של כ – 310 כ"ס ומומנט של 37 קג"מ. הסוללה בקיבולת 90Kwh והטווח בתקן WLTP עומד על 475 ק"מ.
דגם ההנעה הכפולה מצויד בשני מנועים עם הספק משולב של 578 כוחות סוס ומומנט של 65 קג"מ. התאוצה מעמידה ל 100 קמ"ש אורכת 4.5 שניות, והמהירות המירבית צפויה להיות 200 קמ"ש. הסוללה לגרסת ההנעה הכפולה היא בקיבולת 116Kwh והטווח המוצהר בתקן WLTP עומד על 540 ק"מ.
שני הדגמים, גם ההנעה האחורית וגם ההנעה הכפולה מצויידים בסוללות עם אפשרות טעינה מהירה DC בהספק של 240Kw, וטעינה איטית AD בהספק של 11Kw.
נוסף לטכנולוגיית ההנעה והסוללות, האוואטר 11 מצויד במערכות עזר טכנולוגיות מתקדמות עם מערכת ההפעלה HarmonyOS של וואווי (שמספקת רכיבי טכנולוגיה רבים לרכב) צג מולטימדיה בגודל 15.6" ולוח מחוונים בגודל 10.25". בנוסף מצויידת האוואטר 11 בצג נוסף בגודל 11.25" לשימוש הנוסע שליד הנהג, משטחי טעינה אלחוטית ומערכת שמע איכותית של מרידיאן.
בתחום הבטיחות האוואטר 11 כוללת את כל מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמות הקיימות, בלימה אוטומטית, תיקון אקטיבי למניעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה, חניה אוטומטית, מצלמות היקפיות ועוד.
לאוואטר 11 שתי גרסאות לתא נוסעים, חמישה מושבים או ארבעה מושבים. גרסת הארבעה מושבים מצויידת בשני מושבי קפטן מאחור, וגרסת החמישה מושבים עם מושב אחורי כמקובל לשלושה נוסעים. תא הנוסעים של האוואטר 11 משלב חומרים נעימים למגע כמו עור ומיקרופייבר, כאשר המושבים הקדמיים חשמליים, מאווררים ומחוממים ודגש על בידוד רעשים. גם היושבים מאחור מתפנקים בחימום ואיוורור למושבים, למעט המושב האמצעי בגרסה עם שלושת המקומות מאחור.
לפי הידוע כרגע, כמה מאות יחידות ראשונות של האוואטר 11 צפויות להגיע לישראל בטווח הקרוב, לקראת ההשקה הרשמית של המותג.
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב