
פריזבי (לשעבר קבוצת קרסו) יבואנית רכבי צ'רי לישראל השיקה הבוקר את הצ'רי FX EV הדגם החשמלי הראשון של המותג בישראל.
ישראל היא השוק המערבי הראשון בו ישווק הצ'רי FX EV כשבעוד כחודש יחל השיווק בעוד שתי מדינות במערב אירופה.
ה FX EV הוא קרוסאובר (ג'יפון) חשמלי בעל עיצוב נאה למדי המבוסס על אחיו בעל מנוע הבנזין אשר משווק בישראל מזה כשנה, ומכר בשנת 2023 כ 3500 יחידות.
בסיס הגלגלים של ה FX EV עומד על 2.63 ס"מ, שהם בדיוק ס"מ אחד פחות מטויוטה קורולה קרוס או CH-R, ושלושה ס"מ פחות מיונדאי קונה החדשה. לאחר שכיונתי לעצמי את מושב הנהג למידותי הצנועות, התיישבתי במושב האחורי מאחורי הנהג, לגלות שהמרווח בהחלט ראוי.
.
ה FX EV מצויד במנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס ו 34.7 קג"מ המניעים את הגלגלים הקדמיים. רשמית הוא מאיץ מעמידה ל 100 קמ"ש ב 7.6 שניות, בדרכו למהירות מירבית של 172 קמ"ש. סוללת ה FX EV בקיבולת 61Kwh והטווח המוצהר לפי תקן WLTP עומד על 430 ק"מ. ה FX החדש נטען בטעינה איטית AC בקצב של 9.9Kw או בטעינה מהירה DC בקצב של 110Kw.
ה FX EV מצויד בכל מערכות הבטיחות המתקדמות המקובלות היום, ובהתאם מקבל ציון איבזור בטיחות גבוה למדי – 7.
גם ב FX EV כמו בדגמי צ'רי האחרים האיבזור נדיב בכל רמות הגימור, החל מטעינה אלחוטית, לוח מחוונים בגודל 12.3" ומולטימדיה עם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי בגודל 12.3" גם היא. ה FX EV הוא קילס מלא, כולל בלם יד חשמלי, מיזוג למושבים האחוריים, בקרת אקלים מפוצלת ועוד ועוד.
ה FX EV ישווק בשתי רמות גימור Comfort ו Nobel כאשר ה Nobel הבכירה מקבלת בנוסף גם מערכת שמע של Sony, תצוגה עילית, מושבים קדמיים חשמליים מחוממים ומאווררים, גג שמש חשמלי ועוד.
שתי רמות הגימור ישווק כל אחת עם אפשרות לצביעה דו גוונית, כלומר גוף הרכב בצבע מסויים וגג הרכב בצבע שחור.
המחירים של ה FX EV מתחילים ב 153.0 אש"ח לדגם הקומפורט, תוספת של 5000 ₪ עבור צביעה דו גוונית, 163.0 אש"ח לדגם ה Nobel ותוספת של 5000 ₪ לצביעה הדו גוונית. בפועל כנראה שלא תצליחו לקבל את דגם הקומפורט במחיר הבסיסי, אלא רק את הקומפורט עם הצביעה הדו-גוונית.
זה המקום לציין כי המחירים הרשומים רלוונטיים לכאלף יחידות שכבר נמצאות בישראל. המשלוחים הבאים שיגיעו כבר יספגו את עליית המחיר וצפויים להתייקר. רוצה לומר – אם מוצא חן בעיניכם – אל תמתינו.
איך ה FX EV בנסיעה – אספר לכם מיד כשאקבל רכב למבחן.
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב