השקה – MG MARVEL R

קבוצת לובינסקי השיקה את ה MG Marvel  ג'יפון חשמלי מגודל בקטגוריית D-Suv. המרוול R מהווה עבור היצרן והיבואנית קפיצת מדרגה כאשר הוא מכוון להתברג בקטגוריה החשמלית הצפופה ביותר והאיכותית ביותר.

קבוצת לובינסקי שהיתה החלוצה לשווק בארץ רכב חשמלי במאות יחידות, עם ה MG ZS EV ולאחר מכן עם ה EHS ועכשיו עם ה MG4  וה MG5 מרחיבה את הליין החשמלי עם המרוול R.

המרוול R הוא כאמור קרוסאובר מגודל, עם עיצוב נאה , די שונה מאחיו הקטן ה MG4. המרוול R מביא עימו בסיס גלגלים של מעל 280 ס"מ ואורך כולל של 4.67 מטר, כלומר – גדול.

המרוול R ישווק בארץ בשתי גירסאות לקשרי ופרפורמנס, כשהוא מביא עימו תצורת הנעה ייחודית.

דגם הלקשרי, עם הנעה אחורית באמצעות שני מנועים בהספק משולב של 180 כ"ס ומומנט של 41.8 קג"מ. לרכב סוללה בקיבולת 70Kwh בעל טעינת AC 11Kw וטעינה מהירה DC עד 93Kw. הלקשרי נהנה מטווח נסיעה של 402 ק"מ WLTP ותאוצה מ 0 ל 100 קמ"ש ב 7.9 שניות, בדרך למהירות מירבית של 200 קמ"ש.

דגם הפרפורמנס כבר מציע ביצועים בליגה אחת מעל. לרכב שלושה מנועים, שניים אחוריים ואחד קדמי, ההנעה כפולה כמובן, הספק משולב של 288 כ"ס ונתון מומנט חריג למדי של 67.8 קג"מ. התאוצה מ 0 ל 100 קמ"ש אורכת 4.9 שניות זריזות, וגם כאן המהירות המירבית 200 קמ"ש. הסוללה זהה לזו שבדגם הלקשרי, ומכיוון שכאן היא מניעה מנוע נוסף, הטווח מתקצר מעט ל 370 ק"מ WLTP. למרוול R חמישה מצבי נהיגה, ושלושה מצבי רגנרציה.

גם תא הנוסעים של המרוול R עולה מדרגה בהשוואה למה שהורגלנו מ MG.  מול הנהג לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3" ואילו במרכז הרכב, מחבר את הדשבורד עם הקונסולה המפרידה בין הנהג לנוסע מסך בגודל 19.4" עם שליטה מלאה על מערכות הרכב – בקרת אקלים, שמע, טעינה ועוד, כמובן עם תאימות לאנדרואיד אוטו ואפק קארפליי. המרוול R ניתן לשליטה גם באמצעות אפליקצייה MG iSmart . צוות מפתחים של SAIC נמצא בארץ למיפוי הכבישים והדרכים על מנת לשלב את ישראל במפות אונליין שיהיו ברכב. בגירסת הפרפורמנס תקבלו גם מערכת שמע של Bose.

למרוול R תא מטען חשמלי עם נפח של 357 ליטר עד כמעט 1400 ליטר בקיפול שורת המושבים האחורית, והוא מורשה לגרירה עד 750 ק"ג.

מ MG התרגלנו לקבל גם מערכות בטיחות מלאות ומבחני ריסוק של EuroNcap והמרוול R אינו שונה בהיבט חיוני זה, עם סט מערכות בטיחות מלאות וציון 7 במפרט בטיחות, יחד עם ארבעה כוכבי בטיחות במבחן הריסוק של EuroNcap שהרכב עבר ב 2021.

למרוול R אחריות מלאה לרכב לחמש שנים או 150,000 ק"מ, ועל הסוללה אחריות של שמונה שנים או 150,000 ק"מ.

 

מחיר המרוול R ממקם אותו בתחרות מול אריות הסגמנט (לא אלו שמוכרים יקר ורוצים שנחשוב שהם אריות אלא באמת מול הטובים ביותר) כאשר דגם הלקשרי עולה 205,888 ₪ ודגם הפרפורמנס עולה 218,888 ₪.

ב MG מציעים לרוכשים הראשונים גם ליהנות מהטבות שיכולות להצטבר להרבה אלפי שקלים בהינתן עמידה בתנאים שנקבעו, כמו הטבה בסך 5888 ₪ לרוכשים בעסקת מזומן+ טיפולים+ עמדת טעינה או עוד הנחה של 2555 ₪ אם אתם מוותרים על עמדת טעינה. רק כאן יש לכם כבר כמעט 8500 ₪ הנחה.

לדברי דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי, ההשקה בארץ נקבעה רק לאחר שהגיעו מספיק כלי רכב הממתינים לרוכשים, ומדובר במאות יחידות שכבר נמצאות בישראל. מבחינת קונצרן SAIC, הם רואים את הנעשה בישראל בתחום כלי הרכב החשמליים, והחליטו להתמקד בשוק הישראלי ולהסית אליו מאמצים. חלק מהמאמצים הם שייצור ה ZS EV 440 יחזור להיות רלוונטי לשוק הישראלי החל מאמצע אוגוסט, כאשר המחירים ייקבעו מחדש לקראת השיווק מחדש.

 

ונסיים כרגיל בברכת 'ברוכה הבאה מרוול R, ממתינים למבחן'

 

קרדיט לתמונות  –  רונן טופלברג

תגובות גולשים

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן