MG ZS EV
הג'יפון החשמלי של MG מתעדכן

ה ZS EV מקבל שתי גירסאות עדכניות עם טווחים מוגדלים ומנועים חזקים.
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

קבוצת לובינסקי משדרגת ומעדכנת את ה MG ZS EV, הג'יפון החשמלי של MG.

בדיוק לפני שנתיים נהגתי ב MG ZS EV והיה לי ברור לאן עולם הרכב הולך. כתבתי על זה בדיוק כאן.

בשנתיים שחלפו, רגע לפני שפרץ לחיינו ה covid19 על השלכותיו, נחתו בארץ הרבה כלי רכב חשמליים – טובים יותר ופחות.

בינתיים ה MG ZS EV שברה שיאי מכירות, ועד להגעת הטסלה היתה הרכב החשמלי הנמכר ביותר. על כתפיה המעוצבות גם נפלה המשימה להוכיח לציבור שרכב תוצרת סין יכול להיות ראוי, לקבל 5 כוכבי בטיחות במבחנים האירופאים, ולהיות אלטרנטיבה מעניינת, ראויה ומסקרנת. מי שציפה, שלא לומר ישב בסבלנות על לוחות המודעות וחיכה לדוג אחת כזו משומשת במחיר מצחיק התבדה במהרה. ה ZS EV נמכרת כמשומשת במחירים גבוהים למדי וזכתה לביקוש ער.

עם זאת כאמור, הגיעו מתחרות צעירות, מעוצבות, איכותיות לא פחות, שהציעו טווח נסיעה משמעותית יותר גדול, דבר שהביא למחוזותינו בימים אלו את הגירסה העדכנית / מחודשת / מעוצבת של ה ZS EV.

אז מה השתנה ה ZS הזה מכל ה ZS-ים ששווקו כאן עד היום?

ראשית – הסוללה והטווח. יודע כל עולל כי טווח הנסיעה של כל רכב תלוי גם בקיבולת מיכל הדלק או הסוללה. חלף סוללה של 45.6Kwh יש הפעם בחירה בין שתי סוללות 50.3Kwh ו 69.9Kwh המספקים טווח נסיעה של 320 ק"מ ו 440 ק"מ בהתאמה, לפי תקן WLTP. (התקן הזה, גם אם אינו מושלם, הוא משמעותית יותר מדוייק מאשר יצרנים המפרסמים טווחים ונתונים 'לפי נתוני מעבדה').

המנועים שודרגו גם הם, וכעת ה ZS EV נהנה משני מנועים. גירסת ה 320 נהנית ממנוע בהספק של 177 כ"ס, וגירסת ה 440 ק"מ נהנית ממנוע בהספק 156 כ"ס, שניהם אגב נהנים מנתון מומנט של 28.5 קג"מ, מזנקים מעמידה ל 100 קמ"ש ב 8.6 שניות, ומהירות מקסימלית מבוקרת מחשב של 175 קמ"ש. שתי הגירסאות נהנות גם מאפשרות טעינה מהירה, ומאישור גרירה עד 500 ק"ג.

גם בסעיף הבטיחות מעמידה ה ZS EV סטנדרט גבוה עם מערכות בטיחות מלאות וראויות.

העיצוב החיצוני עודכן גם הוא ברוח התקופה, והוא נאה ועדכני.

מחיר ה ZS EV עודכן גם הוא ל 144,444 ₪ לגירסת ה 320 ק"מ ו 148,888 ₪ לגירסת ה 440 ק"מ.

השיווק החל כרגע בדיגיטל, ומכוניות ראשונות יגיעו במרץ 2022.

את דעתי המלאה על הרכב המעודכן תוכלו לקרוא כאשר אקבל אותו למבחן.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות גולשים

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן