זיקר 7X – המתחרה החשמלית החדשה בסגמנט D

הזיקר 7X החשמלית החדשה שהושקה, מביאה עימה פלטפורמה מתקדמת, מרווח פנימי מרשים, ומחיר שמאתגר את הקטגוריה.

ההשקה פורסמה לראשונה ב'ביזפורטל' במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם האתר הפיננסי המוביל.

ג'יאו מוביליטי (חברה בת של יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל) יבואנית דגמי זיקר לישראל השיקה את הזיקר 7X.

ה  7X הוא קרוסאובר חשמלי חדש של היצרנית, בסגמנט D-SUV, כשהוא מביא עימו טכנולוגיות מתקדמות דוגמת ארכיטקטורת 800V התומכת בטעינה אולטרה מהירה, מערכות בטיחות מתקדמות ועוד.

העיצוב החיצוני של ה 7X פחות מוחצן משני אחיו, ה X עם הקווים החדים, או ה 001 עם עיצוב שוטינגברייק יפהפה. ה 7X נאה אך לא פורץ דרך, עם חזית אטומה, למעט כונס אוויר בתחתית החזית, משטחים עם קווים זורמים ומעוגלים קלות, חישוקי "19 או "20 נאים, יחידות תאורה צרות מאוד מאחור, ומעט פחות בחזית. לא פורץ דרך אך נאה גם אם אף אחד לא יסובב אחריו את הראש.

גם העיצוב הפנימי לא פורץ דרך, עם זאת הוא נקי מאוד, וכולל מתגים פיזיים, לרבות שני מתגים אותם ניתן להגדיר בהתאם לרצון הנהג. ההגה קטום בחלקו העליון והתחתון, וחלק מהמתגים שעל ההגה בעלי פונקציונליות משתנה בהתאם לתפריטים השונים. לנהג לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "13.02 כאשר בדגמי הלונג ריינג' והקריפטון מתווספת גם תצוגה עילית HUD אשר מתאימה את עצמה בהתאם לנהג. מסך מולטימדיה בגודל "16 בעל רזולוציה של 3.5K ותמיכה מלאה באנדרואיד אוטו ובאפל קארפליי. עוד כאבזור סטנדרטי בקרת אקלים עם שלושה איזורים, יחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית מטריקס לד, גג פנורמי עם וילון חשמלי, שני מטענים אלחוטיים, פקודות קוליות, תא מטען חשמלי ועוד.

זיקר 7X. צילום יצרן

היושבים מאחור נהנים ממיזוג בשליטתם, חימום למושבים ובנוסף אפשרות להטייה חשמלית של משענת המושב. המרווח מאחור מצוין הודות לבסיס הגלגלים שעומד על 2.9 מטר.

חשוב לציין כי בזכות ארכיטקטורת 800V ל 7X אפשרות טעינה איטית AC בהספק של עד 22Kw וטיענה מהירה DC בהספק של עד 450Kw. לפי אנשי ג'יאו מוביליטי, טעינה מרמה של 10% עד ל 80% אורכת כ – 13 דקות, וקצב טעינה מקסימלי של כ – 2000 ק"מ לשעה. לרכב פונקציית V2L בהספק של עד 3.3Kw.

ה 7X משווק כאמור בשלוש רמות גימור הנבדלות ביניהן בגודל הסוללה ובמפרט המנועים.

דגם הכניסה Essence בעל מנוע יחיד המפתח הספק של 422 כ"ס ומומנט של 44.9 קג"מ. הסוללה בקיבולת 75Kwh והטווח הרשמי עומד על 476 ק"מ בתקן WLTP. ההנעה אחורית. התאוצה מעמידה ל – 100 קמ"ש אורכת 6 שניות.

דגם ה Long Range עושה שימוש באותו מנוע יחידה והנעה אחורית, אך עם סוללה גדולה יותר בקיבולת של 100Kwh. הטווח בהתאם כ – 610 ק"מ בתקן WLTP. דגם זה מקבל מערכת שמע משודרגת Zeekr Sound Pro בעלת 21 רמקולים, לרבות בכרית הראש של מושב הנהג.

הדגם הבכיר Krypton מקבל מתלי אוויר אדפטיביים, ושני מנועים לטובת הנעה כפולה. ההספק המשולב עומד על 646 כ"ס, והמומנט 78.5 קג"מ. לדגם זה מצב נהיגה off-road אולם אם אתם כבר מדמיינים את ה 7X במעלה עשוש או ורדית, אז לא לזה הוא מיועד אלא לדרכי עבר סלולות היטב. בזכות שני המנועים התאוצה מעמידה ל – 100 קמ"ש אורכת 3.8 שניות בלבד.

הזיקר 7X מצוידת במערכות בטיחות מתקדמות מקיפות המבוססות על הדור המתקדם ביותר של חברת  מובילאיי הישראלית, עם 12 מצלמות ורדאר המאפשרות בקרת שיוט אדפטיבית, מעבר נתיב עצמאי, חניה אוטומטית, ניטור נהג, זיהוי תמרורים, מניעת שכחת ילדים במושב האחורי ובנוסף מצלמה המצלמת את המושב האחורי ומאפשר לצלם בזמן אמת את הנעשה בו (לטובת הורים שרוצים לדעת מי מהילדים התחיל מהומה, או נהגי מוניות החוששים מהפללה של נוסעים).

האחריות מקיפה וכוללת חמש שנים או 150,000 ק"מ על הרכב כולו, ושמונה שנים או 200,000 ק"מ לסוללה.

המחירים של ה 7X מתחילים ב 234.0 אש"ח לדגם ה Essence, 263.0 אש"ח לדגם ה Long Range ו 290.0 אש"ח לדגם Krypton.

כרגיל, מבחן ממצה לרכב בהקדם. 

זיקר 7X - השקה תא נוסעים
תא נוסעים. צילום יצרן
זיקר 7X - השקה תא מטען
תא מטען. צילום יואב פולס
זיקר 7X - השקה פנים
סביבת נהג. צילום יואב פולס

תגובות גולשים

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לרכישה של רכב כזה מהחברים שלנו ב-CarClick?
חייגו 03-3769938

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?

תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן