בחירות 2019 מועד ב' של CAR-PAD
גם לנו יש העדפות

גם לנו יש את הבחירות שלנו. נהגתי השנה במגוון רחב של מכוניות - החל במרצדס CLS שעולה כמיליון ש"ח ועד פיג'ו בשווי 5000 ש"ח. אבל בין לבין יש גם לי את הבחירות שלי. מוזמנים להגיב ולספר לנו על הבחירות שלכם. רק בלי פוליטיקה.
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

16 ספטמבר, 2019.

שנת הלימודים החלה לפני שבועיים וקצת, אבל כולם עסוקים רק במועד ב' של הבחירות מודל 2019.

אז החלטתי להצטרף למבול הפרשנים והמלל, ולתת פרשנות משלי לבחירות הקרובות – הבחירות של CAR-PAD.

בבחירות של CAR-PAD אדרג את שלוש המכוניות שהייתי רוצה בחנייה הפרטית שלי (שהייתי רוצה שתהיה לי כזו):

במקום השלישי – טויוטה לנדקרוזר

בכל פעם שחולף בפני לנדקרוזר כזה בכביש, אני מחייך – עוד לנדקרוזר להיצע המשומשות שאוכל לקנות עוד עשור, כשהמחירים שלהם יהיו קצת פחות מטורפים.

אז למה רק מקום שלישי?

בגלל המנוע החדש ובעיקר בגלל שבמחיר שלו, החל מכ – 320,000 ₪ אני לא מקבל משהו שהלנדקרוזר הפרטי שלי לא עושה. נכון שהוא יותר מעודן, ויותר משוכלל, אבל כשיורדים למדבר, פער המחירים לא מוצדק לטעמי.

הלנדקרוזר החדש נבחן כאן.

20180412_190901

במקום השני – לקסוס GS300H

הלקסוס המשומשת הזו כל-כך הרשימה אותי, עד שאמרתי לעצמי שמתישהו, אולי כשאהיה גדול, ארוכש לעצמי לקסוס.

לקריאת המבחן הקליקו כאן

במקום הראשון – פיג'ו 308GT

ההתלבטות כאן היתה גדולה בין שתי אחיות תאומות – ה 308GT  וה- 308GTI

ה GTI היא באמת מכונית מעולה, עם ביצועים יוצאים מהכלל במחיר שפוי לחלוטין. אבל היא מגיעה רק עם גיר ידני, דבר שהופך את השימושיות בה למוגבלת.

ה GT מאבדת 47 כ"ס וזה המון למכונית ספורטיבית, אבל מקבלת תיבת הילוכים אוטומטית. תיבה זו, גם אם לא ממש מתאימה כמו כפכף לג'וק לרכב ולמנוע, עדיין מאפשרת נהיגה מהירה מאוד, ומשלבת שימושיות יומיומית מבורכת.

אז הבחירה שלי היא הפיג'ו 308GT.

לקריאת המבחן הקליקו כאן.

אחרי שהפוסט נרשם והוכן לפרסום עלתה לי שאלה  – מה המרחק בין הבחירה שלי למציאות?

זה כבר נהיה מעניין מאוד – במקום לנדקרוזר 2019 יש לי לנדקרוזר 2007. במקום לקסוס GS300H  אני מתנייד ביומיום בקורולת ליסינג 2018, ובמקום פיג'ו 308GT עם 225 כ"ס, אני מחזיק פיג'ו 309 משנת 1993 עם 75 כ"ס.

 

מוזמנים לספר לנו מה הבחירות שלכם, רק ללא פוליטיקה. פשוט על מכוניות. 

.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

תגובות גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

לקריאת תגובות ולכתיבת תגובה
תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.

כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.

התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.

כללי השימוש

הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.

אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.

אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.

שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.

האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.

פרסמו אצלנו

בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.

להתראות,
יואב

רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
דילוג לתוכן