קרדיט לתמונות – רונן טופלברג, יח"צ יבואן
קבוצת לובונסקי יבואנית רכבי MG לישראל השיקה בישראל שני דגמי MG חשמליים חדשים – MG4 ו MG5.
החשמליות החדשות של MG למעשה מקפיצות את החברה לעבר העולם החשמלי העדכני, אחרי שקשיי ייצור הביאו להפסקת ייצור של ה ZS EV440. ה MG4 וה MG5 מצטרפות למגוון גדל והולך של דגמים חשמליים חוצי קטגוריות ומאפיינים.
לפני שנצלול לדגמים, מילה על SAIC ומותג MG.
SAIC הינו יצרן סיני הממוקם בשנחאי ומייצר מעל 5 מיליון כלי רכב בשנה, מתוך ייצור מקומי סיני של מעל 25 מיליון כלי רכב. MG הוא מותג הייצוא של SAIC למדינות המערב. את רכבי MG מייבאת לישראל קבוצת לובינסקי למעלה מעשר שנים, וניתן לראות לאורך השנים את השינוי שעוברת החברה בדגמים המיוצרים, עד לשלב בו מושקים ה MG4, וה MG5, ובהמשך גם הסייברסטר המהממת שקראתם עליה בעברית לראשונה כאן ב car-pad עוד בינואר השנה.
נתחיל עם ה MG4, במרכב האצ'בק קומפקטי למדי, אבל עם בסיס גלגלים של מעל 2.7 מטר שמכניס אותה עמוק לקטגוריה המשפחתית. ה MG4 יושבת על פלטפורמה חשמלית ייעודית הנקראת 'סקייטבורד' והיא תשווק עם שתי גרסאות טווח ושלוש רמות גימור.
ל MG4 הנעה אחורית, וחלוקת משקל מושלמת של 50:50, כלומר 50% ממשקל הרכב על הגלגלים הקדמיים ו 50% על הגלגלים האחוריים. ה MG4 הבסיסית הנקראת STD מצויידת בסוללה בקיבולת 51Kwh עם טעינה איטית בקצב של 6.6Kw בלבד, וטעינה מהירה בקצב של עד 117Kw וטווח מוצהר של 350 ק"מ. המנוע מספק 170 כ"ס, ו 25.4 קג"מ. המהירות המירבית מוגבלת ל 160 קמ"ש, והתאוצה מ 0 ל 100 אורכת 7.7 שניות.
רמת גימור קומפורט מצויידת כבר במנוע בהספק של 204 כ"ס ו 25.4 קג"מ. הסוללה בקיבולת 64Kwh, עם טעינת AC במהירות של 11Kw וטעינה מהירה DC במהירות של 135Kw. הטווח המוצהר של הרכב עומד על 450 ק"מ (WLTP). המיאוץ מ 0 ל 100 אורך 7.9 שניות בדרך למהירות מירבית של 160 קמ"ש. הדגם הבכיר, לקשרי, זהה במפרט הטכני לדגם הקומפורט, כאשר הטווח עומד על 435 ק"מ . ל MG4 חמישה מצבי נהיגה – ספורט, נורמל, אקו, שלג והתאמה אישית, וכך גם מספר מצבי רגנרציה.
מפרט הבטיחות של הדגמים מרשים ומספק, כאשר הרכב מקבל חמישה כובכי בטיחות במבחן הריסוק של ה EuroNcap, וציון איבזור בטיחות של 7 לשני הדגמים הבכירים ו 5 לדגם הכניסה.
המכוניות מאובזרות היטב כמקובל, לרבות אפליקציית ismart, שתופיע גם בדגמים נוספים. מרווחה טיפולים של הרכב עומד על 24,000 ק"מ או שנה, והוא נמכר עם אחריות מלאה לחמש שנים או 150,000 ק"מ ו 8 שנים לסוללה.
בלובינסקי תמחרו את ה MG4 באופן אגרסיבי, דגם הSTD יימכר ב 144,888 ₪, דגם הקומפורט יימכר ב 153,888 ₪, ודגם הלקשרי יימכר ב 155,888 ₪. מחירים אלו מציבים את ה MG4 בעמדה תחרותית מאוד מול המתחרות.
דגם ה MG5 שהושק במקביל הוא סטיישן משפחתי חשמלי מלא והוא הראשון מסוגו בישראל.
ל MG5 בסיס גלגלים של 2.66 מטר, (ס"מ בודד פחות מספורטאז' או טוסון מהדור הקודם), סוללה בקיבולת של 61.1Kwh המספיקה ל 380 ק"מ (WLTP). את הסוללה ניתן לטעון בטעינה איטית AC במהירות של עד 11Kw או טעינה מהירה עד 87Kw.
המנוע בהספק 156 כ"ס ו 28.5 קג"מ המזניקים את ה MG5 מעמידה ל 100 קמ"ש בתוך 7.7 שניות, בדרך למהירות מירבית של 185 קמ"ש.
ה MG5 ישווק ברמת גימור יחידה וגבוהה – לקשרי, עם אפליקציית ismart, וחמש שנות אחריות או 150,000 ק"מ ושמונה שנות אחריות לסוללה.
דגם זה ישווק במחיר של 163,888 ₪.
נותר להמתין לתיאום מבחן לשני הדגמים ולחזור לדווח לכם.
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב