קבוצת סמל"ת יבואנית מזראטי לישראל הכריזה על תחילת שיווקו של המזראטי גרקאלה. המזראטי גרקאלה היא SUV פרימיום קטן במעט מהמזראטי לבנטה, ובו מציגה מזראטי סדרת חידושים.
העיצוב הוא עיצוב קלאסי של מזראטי עם המאפיינים המקובלים בכל דגמי היצרן, החל בחזית עם סמל הקילשון המוכר, שלושה פתחי איוורור קטנים בכל כנף קדמית, מיושרים באותו קו עם ידיות הדלתות, סמל הקלשון על קורה C, כך שאם נוסע רכב לצדכם, הוא לא יתבלבל חלילה שאתם נוסעים באיזה מותג עממי של פשוטי העם, ויחידות תאורה צרות מאחור, המשתלבות בקווים עדינים עם עיצוב הכנף האחורית והפגוש, וכיתוב מזראטי לרוחב הרכב. התוצאה נאה ואגרסיבית.
את גורת המזראטי מניעים שני סוגי מנועים בשלב זה, ובעתיד גם תוצע הגרקאלה עם הנעה חשמלית מלאה.
דגמי הבסיס – גרקאלה GT וגרקאלה מודנה מצוידים במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר המפיק 300 / 330 כ"ס וכ' 46 קג"מ. יחידות כח אלו משולבות הנעה היברידית קלה 48V לטובת הפחתת פליטת מזהמים. התאוצה מ 0 ל 100 תארך 5.6 / 5.3 שניות בהתאמה להספק. הדגם הבכיר, הגרקאלה טרופאו, נהנה ממנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטר המספק 530 (!!!) כ"ס וכ – 63 קג"מ המצהירים שהיא לא כאן כדי לקחת שבויים. הזינוק מ 0 ל 100 קמ"ש יקח לדגם זה 3.8 שניות קצרצרות כמצופה מרכב עם סמל הקלשון.
הגרקאלה החשמלית המלאה שתוצג בהמשך, גרקאלה פולגורה, תהנה ממנוע חשמלי בהספק שאינו ידוע כרגע אבל יהנה ממומנט של מעל 80 קג"מ, וסוללה בקיבולת 105KWH. הצפי לדגם זה הוא כשנה לאחר תחילת שיווק דגמי הבנזין.
העיצוב הפנימי ממשיך את העיצוב המזורתי של מזראטי, עם שילוב של שלושה מסכים – מולטימדה בגודל 12.3", מתחתיה מסך נוסף בגודל 8.8" לשימושים נוספים, ולוח מחוונים בגודל 12.3".
מידות הגרקאלה לא ממש קומפקטיות עם אורך כולל של כ 4.85 מטר (תלוי דגם) ובסיס גלגלים של 2.9 מטר. בהתאם, המרווח הפנימי בגרקאלה צפוי להיות ראוי ושימושי למדי, אם באמת תתעקשו להסיע נוסעים איתכם ברכב כשאתם נוהגים.
אנשי מזראטי שילבו בגרקאלה ארסנל שלם של אביזרי בטיחות, פינוק ועושר, שלא תתבלבלו לרגע ותחשבו שחסכו עליכם.
מפרט הבטיחות ראוי עם בלימה אוטונומית, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב ועוד.
הגרקאלה תשווק במחירים של 570,000 ₪ לגירסת ה GT, 680,000 ₪ למודנה ו – 950,000 ₪ לטרופאו.
כל מזראטי חדשה היא חגיגה לחובבי רכב, וכך גם הגרקאלה החדשה. בהצלחה ילדה, נמתין לפגוש אותך במבחן אמיתי ונראה מי את באמת.
קרדיט לתמונות – יח"צ יצרן
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב