מותג lynk & Co הושק הבוקר בת"א, על ידי חברת 'מאיר' יבואנית וולוו והונדה לישראל.
lynk & Co הוא מותג פרימיום חדש, שיתוף פעולה של ג'ילי הסינית וחברת וולוו השוודית (שהיא בבעלות ג'ילי). רגע לפני שאתם קופצים 'הא, עוד מותג סיני', אדגיש כי פיתוח המותג והרכב נעשה בגוטנבורג בשוודיה, הכי רחוק מסין שאפשר.
אם אתם זוכרים, לפני לא הרבה זמן פירסמתי כאן סרטון המציג את הגעת הרכב לארץ, וכבר אז ציינתי כי מדובר במותג רכב מעניין מאוד.
רכבי lynk & Co משווקים החל משנת 2018, בעיקר באירופה, עם כ 800,000 כלי רכב שנמסרו עד עתה. ההשקה בישראל מתחילה הפצה של המותג בעוד מדינות במערב, כשהבאות בתור הן אוסטרליה וניו זילנד.
סוגיית הפרימיום עלתה בהשקה ממש ברמה הפילוסופית, כאשר בקבוצת 'מאיר' היבואנית של lynk & Co מדגישים את חווית הפרימיום ברמת התחושה, אותה חוויה שהחושים שלנו מרגישים במגע, בראיה, ובסאונד. לשם ההמחשה, ב lynk & Co הקפידו ב 01 על חומרים נעימים למגע וסופגי רעשים, מערכת מולטימדיה עם מסך זכוכית מתקדם ומעבדי קואלקום חזקים במיוחד, טעינה אלחוטית חזקה, ומערכת שמע של אינפיניטי.
מבחינת מימדים, ה 01 של lynk & Co אינו גדול חיצונית עם אורך כולל של 4.541 מטר, רוחב של 1.857 מטר וגובה של 1.694 מטר. בסיס הגלגלים של ה 01 עומד על 2.734 מטר.
זה המקום לציין כי ה 01 הוא רכב פלאג אין, כלומר בעל סוללה גדולה משל רכב היברידי עם מנוע חשמלי חזק, יחד עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר. יחדיו הם מפיקים 262 כ"ס ו 43 קג"מ, המאפשרים ל 01 לזנק לעמידה ל 100 קמ"ש בתוך 8.0 שניות זריזות, בדרך למהירות סופית של 210 קמ"ש. ל lynk & Co 01 טווח נסיעה חשמלי של כ 75 ק"מ שיושפע בעיקר מסגנון הנהיגה, אולם ללא ספק יש כאן גידול משמעותי מרכבי PHEV אליהם התרגלנו עם טווח חשמלי של 40-50 ק"מ בלבד. כאשר הסוללה מתרוקנת ניתן לצפות לצריכת דלק של כ 13 – 15 ק"מ לליטר.
טעינת הסוללה באמצעות טעינת AC עד 6.6KW מה שאומר שסוללה ריקה תיטען במלואה בפחות משלוש שעות, ובעלות של פחות מ 11 שקלים.
מערכת המולטימדיה בעלת מסך 12.7" עם קישוריות אלחוטית גם לאפל קארפליי וגם לאנדרואיד אוטו.
ל lynk & Co 01 מערכות בטיחות מקיפות והיא מקבלת ציון 6 במפרט הבטיחות העדכני של משרד התחבורה. כמובן שה 01 נבחנה עם השקתה באירופה גם במבחני הריסוק של EuroNcap וקיבלה ציון של חמישה כוכבי בטיחות.
האחריות על הרכב עומדת על ארבע שנים או 100,000 ק"מ, כאשר על הסוללה, המנוע החשמלי וממיר המתח האחריות היא לשמונה שנים או 150,000 ק"מ.
המחיר עומד על 229,900 ₪, ואם אתם זוכרים שמדובר במותג שכבר נהנה מהצלחה באירופה, עם ניחוח פרימיומי מסוים, מדובר בעסקה מעניינת מאוד.
בקבוצת מאיר מציעים ללקוחות הפרטיים גם עסקאות ליסינג פרטי עם מקדמה של 15,000 ₪, ואפשרות בחירה בין עסקה ל 12 חודשים במחיר חודשי של 4590 ₪ לחודש, 24 חודשים במחיר חודשי של 4450 ₪ לחודש ו – 36 חודשים במחיר חודשי של 4250 ₪ לחודש. אם תחלקו את המקדמה במספר חודשי העסקה תקבלו 5840 ₪ לחודש בעסקה ל 12 חודשים, 5075 ₪ לחודש בעסקה של 24 חודשים ו – 4666 ₪ לחודש בעסקה ל 36 חודשים. העסקה כוללת ביטוחים וטיפולים, אך לא כוללת רישוי.
קרדיט לתמונות באדיבות היצרן, ויואב פולס
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב