חברת המזרח לשיווק מכוניות בע"מ, יבואנית לנדרובר ויגואר לישראל, השיקה הבוקר את הריינג' רובר ספורט החדש.
השקת הרכב החלה בסקירה כללית של פעילות לנדרובר בישראל לנוכח המשבר הגדול בתעשיית הרכב, שלא פסח גם על מותג היוקרה. הנתון המשמעותי ביותר הוא ירידה קלה במסירות כלי רכב, לנוכח המחסור, כאשר אלמלא בעיות האספקה היו עולים לכבישי ישראל כאלף לנדרוברים חדשים בשנת 2022! ליבואנית המחסור מציג אתגר עצום של שימור הלקוחות הממתינים, ומניעת זליגה וביטולי הזמנות, באמצעים שיווקיים שונים, ובעיקר חיבור רגשי עמוק למותג האובלי הירוק והמיוחד. (כותב שורות אלו החזיק בעברו כמה רכבי לנדרובר, ואני מכיר אישית את החיבור למותג).
הריינג' רובר ספורט החדש, הוא הדור השלישי של הריינג' ספורט, כאשר הדור השני של הריינג' ספורט זכה להצלחה יחסית בישראל עם 981 יחידות שעלו על הכביש. הריינג' רובר ספורט החדש שהושק באמצע השנה בעולם, צבר כבר הזמנות בישראל הממתינות לאספקה ככל הנראה בתחילת 2023.
הריינג' רובר ספורט החדש מצוייד בכל המערכות המוכרות של לנדרובר, אלו שהפכו אותו למותג לנדרובר. שלדת אלומיניום קלה, מערכת טריין ריספונס 2 לנהיגת שטח, מתלי אוויר ומערכת הדמיית שטח הנסיעה (לנהגים מאותגרים במיוחד). מכל הדברים האלה, על אף צמיגי 22"בלנדרובר בהחלט ערוכים שתיקרו את הריינג' ספורט החדש גם שלטח, ואפילו מאפשרים רישום מידת צמיגים קטנה יותר 20".
אני חוסך לכם את רשימת האיבזור הארוכה עד מאוד, תאמינו לי, לא יחסר לכם דבר גם אם תבחרו בריינג' ספורט בדגם הכי פשוט.
הריינג' ספורט ישווק עם מנועי דיזל בהספק 300 כ"ס / 66.3 קג"מ ו 350 כ"ס / 70 קג"מ, וגירסאות פלאג אין הייבריד עם מנועי בנזין עם 440 כ"ס / 60 קג"מ ו 510 כ"ס / 70 קג"מ.
בזכות סוללה גדולה מאוד בקיבולת של 35Kwh הריינג' ספורט יציג טווח נסיעה חשמלי לחלוטין של כ 110 ק"מ מרשימים מאוד מאוד.
אתם מוזמנים להתרשם מסרטון תדמית נחמד של לנדרובר, ומראש אני כבר מתנצל בפני אנשי לנדרובר אם הסרטון מעלה כמה רעיונות למבחן שטח מקומי לרכב, אבל אתם התחלתם.
ציון איבזור הבטיחות עומד על 7, כלומר הרכב מצויד בכל מערכות הבטיחות החשובות ועוד כמה.
המחיר שווה לכל נפש (עשירה מאוד), הריינג' ספורט החדש עם מנוע טורבו דיזל 3.0 ליטר ו 300 כ"ס יעלה 758,300 ₪, ואילו גירסת הבנזין PHEV עם 440 כ"ס תעלה 790,300 ₪. שתי אפשרויות נוספות מגיעות ברמת הגימור הבכירה ביותר – פירסט אדישן. ה טורבו דיזל 3.0 ליטר עם 350 כ"ס תעלה 856,800 ₪, ואילו גירסת הבנזין PHEV עם 510 כ"ס תעלה 935,900 ₪. המחירים הרשומים הם כבר מחירי ינואר 23, והם אחרי עליות המחיר הצפויות עקב שינויי מיסוי.
תתחדשו.
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב