
שבועיים לאחר המבחן ל Xpeng P7 Performance אני חוזר לחברים בפריזבי כדי לקבל מפתחות ל Xpeng P7 RWD כלומר גירסת ההנעה האחורית של ה P7 המרשימה.
הסיבה העיקרית היא כדי לתהות על קנקנה של גירסת הכניסה של ה P7 ולבחון את מידת התאמתה לציי רכב כספורט סדאן למנהלים בדרגים בכירים בארגונים.
על העיצוב אין הרבה מה לחדש, הוא זהה לדגם ההנעה הכפולה המשובח. מדובר בספורט סדאן נאה למדי, עם עיצוב מאופק, חזית אטומה, פסי לד בהירים בחזית, ואדומים בחלק האחורי. סביב חלונות הצד מסגרת אלומיניום מוברש, ידיות נסתרות, קורות מרכב אחוריות מושחרות וגלגלי 18" ( 245/50/18) לעומת ה 19" בדגם ה Performance.
תא הנוסעים נותר איכותי מאוד, עם צג לוח מחוונים בגודל 10.25" ומולטימדיה בגודל 14.96". מושב נהג חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת לשני איזורים, חימום למושבים הקדמיים, עדכוני OTA, מערכת מצלמות 360 ועוד. איכות החומרים מצוינת, גם למגע, גם איכות ההרכבה.
מושב הנהג מצוין גם כאן, והמרווח במושב האחורי נותר מעולה הודות לבסיס גלגלים של 2.998 מטר.
ההבדל הגדול נמצא בביצועים כאשר דגם ההנעה האחורית עם מנוע יחיד בהספק 276 כ"ס ו 44.9 קג"מ, המספיקים להאיץ את ה P7 מעמידה ל 100 קמ"ש ב 6.7 שניות ומהירות סופית של 200 קמ"ש. כמו בדגם ה Performance גם כאן טעינת AC ב 11Kw וטעינת DC מהירה ב 175Kw. סוללת ה P7 בקיבולת 82.7Kwh המספקת טווח של 576 ק"מ WLTP.
על אף שה P7 כאן בגירסת הכניסה, עדיין מדובר ברכב עם קרוב ל 300 כ"ס ו 45 קג"מ. המשמעות היא שבכל רגע נתון שפוי יותר או פחות, ה P7 מזנקת בעוצמה, ומדובר במכונית מהירה מאוד. המתלים של ה P7 מצויינים ומספקים נוחות גבוה מאוד גם בתנועה עירונית וגם בכבישים מהירים. מערכות הבטיחות האקטיביות המנטרות גם את הנהג ממשיכות להיות מציקות, וגם ממשק המשתמש אינו אופטימלי.
ה P7 פחות שמחה בכבישים מפותלים ונהיגה אגרסיבית, וזו גם לא המטרה לשמה היא מיוצרת.
צריכת החשמל הרשמית של ה P7 הזו עומדת על כ 16.8Kw ל 100 ק"מ, ולאורך שני ימי המבחן היא היתה בין 17Kw ל 18Kw ל 100 ק"מ, מה שאומר שהטווח הריאלי שלה יהיה מתחת לטווח הרשמי העומד על 576 ק"מ, עם זאת היא עדיין תציג טווח ראוי של כ 500 ק"מ בין טעינות.
גם בתחום הבטיחות ה P7 מציגה חבילת בטיחות ראויה ומקיפה, ובהתאם גם מקבלת ציון 7 באיבזור בטיחות.
בכלל, ה P7 RWD צריכה להוכיח שהיא מספיק טובה בהשוואה לאחותה הפסיכית, כאשר אם היתה עומדת בפני עצמה לא היתה שאלה בכלל על היותה ספורט סדאן מעולה. ה P7 הזו עולה כ 200.0 אש"ח, לפני עליית מיסוי, וזה מציב אותה בתחרות ישירה עם רכבי מנהלים מסורתיים כמו סקודה סופרב, טויוטה קאמרי ויונדאי סונטה, וכמובן חשמליות במחירים דומים. התובנה שלי בנושא היא שמי שיכול להתקין עמדת טעינה בבית, ה P7 מציבה אלטרנטיבה שמציגה הרבה מאוד יתרונות על כל רכב אחר בסגמנט כמו יתרון מוחלט בביצועים, באיבזור ובבטיחות, תוך חסכון תפעולי משמעותי.
ה P7 היא מכונית מנהלים מצוינת.
תגובות גולשים
הפוסטים הנצפים ביותר
רוצה לדעת כשמתפרסם
פוסט חדש?
כל הזכויות שמורות ל CAR-PAD. אין להעתיק או לשכפל פרטים מתוכן הדף ללא אישור
ברוכים הבאים לאתר car-pad, מקווה שתמצאו בו מידע מועיל ומעניין. השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו מעיד על הסכמתכם לתנאים אלו. אנא קראו לעומק את התנאים.
כללי השימוש באתר ובתכנים המופיעים בו חלים על כל אמצעי המאפשר גלישה לאתר ותכניו – מחשב, מכשיר סלולרי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכל אמצעי אחר.
התנאים שלהלן רשומים מטעמי נוחות בלשון נקבה, אבל מתייחסים גם אליכם, הזכרים.
כללי השימוש
הנך ראשית להשתמש באתר ובתכניו לצרכים פרטיים בלבד. שימוש לכל צורך אחר מחייב הסכמה בכתב מבעלי האתר. אין להעתיק תכנים מהאתר בשום צורה של מדיה. ניתן להשתמש בקישורים המופיעים בו לצורך קישור במדיות חברתיות.
אין להעתיק מהאתר מידע לצורך פרסומו באמצעים אחרים תוך הסוואת מקור המידע. רוצה לשתף – השתמשי בקישורים המופיעים.
אין לקשר לאתר כל תכנים גזעניים, פוגעניים, סקסיסטיים, פורנוגרפיים, או כאלה המעודדים לפעולה המנוגדת לחוקי מדינת ישראל.
שימוש בתגובות באתר יעשה בצורה מכובדת ומכבדת. אנו מרשים לחלוק על דעתנו, אך כל ביטוי או שיח שנראה בו משום פגיעה או תגובה לא הולמת יימחק ללא כל אזהרה או הסבר.
האתר לא יישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מקישור לתכנים שבו.
אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל קישור לתוכנה זדונית או רובוט מכל סוג שהוא לצורך חיפוש או איחזור מידע מהאתר.
בעלי עסקים, מנהלי פרסום ושיווק – תודה שבאתם!
אשמח לארח את פעילותכם העסקית ולחשוף את הצעותיכם לגולשי האתר בבאנרים השונים. אני לא אעסוק באיסוף לידים, במכירת תוכן או במכירת רשימות גולשים רשומים, יש מספיק אתרים שעוסקים בכך ואין לי רצון לעסוק בפעילות זו. האתר יהיה פלטפורמה עבור קוראים המתעניינים במכוניות ללמוד מעט יותר על הרכב הבא שלהם, בין אם מדובר במשפחתית, בספורטיבית או ברכב שטח קשוח לצלוח נהרות ואגמים.
לפרסום באתר אנא השאירו שם וטלפון ואתקשר בהקדם.
להתראות,
יואב